Aviseringar
Rensa alla

julklapp till flickvän?


incredible16:

Tja behöver lite julklapptips till min tjej.

MIXTAPE[love][smile]

Om jag var tjej så skulle jag villa ha det i alla fall!


   
SvaraCitera

Semi:

Det ena utesluter inte det andra.

Greys Anatomy är ej pinsamt, du är pinsam som anser detta [no-no] Mer pinsamt att tycka att det är pinsamt att man gillar vissa sakersådetså!


   
SvaraCitera

Nintendo:

TBE som i fästingsjukdomen? [crazy][crazy][crazy]

jappp [cute]


   
SvaraCitera

incredible16:

Tja behöver lite julklapptips till min tjej.
vi är 16 och har varit tillsammans i ca 2mån

Vad har du för budget dvs hur mycket får julklappen kosta? Tjejer är sjukligt stora fanatiker av smycken... helst guldsmycken. [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

En gigantisk gosedjursräv

du är så töt [love]

Daddy Cool:

Tjejer är sjukligt stora fanatiker av smycken... helst guldsmycken. [smile]

Verkligen inte alla tjejer.


   
SvaraCitera

isola:

Verkligen inte alla tjejer.

Nej, självfallet inte alla... men många. [love] Du kanske hellre skulle föredra en dammsugare. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Daddy Cool:

Nej, självfallet inte alla... men många. [love] Du kanske hellre skulle föredra en dammsugare. [bigsmile]

det beror väl på vilken sorts tjej. Tror tjejer överlag hellre har en tuff/cool accessoar i billig metall än ett "guldsmycke"bara för att det är i guld.


   
SvaraCitera

jag har hellre iaf billiga smycken som jag kan använda som passar min stil än typ guldörhängen.


   
SvaraCitera

incredible16:

Tja behöver lite julklapptips till min tjej.

Umgås, baka pepparkakshus tillsammans och gör nått ni båda blir glada av. Titta på romantisk disneyfilm och ge henne nått litet smycke, typ guldhjärta eller nått annat gulligt. Roligare att överraska med gemensamma mysiga aktiviteter än en pryl.


   
SvaraCitera

Tycker du ska ge henne en upplevelse som ni kan avnjuta tillsamans, som är personlig och visar att du tycker om henne.

Sen vad det är för något beror ju på hur din flickvän är.

PS. Den behöver inte kosta pengar.

/niven[love]


   
SvaraCitera

Daddy Cool:

Du kanske hellre skulle föredra en dammsugare. [bigsmile]

[shake] för att jag är tjej eller vad?


   
SvaraCitera

elverpigen:

det beror väl på vilken sorts tjej. Tror tjejer överlag hellre har en tuff/cool accessoar i billig metall än ett "guldsmycke"bara för att det är i guld.

Varför jag föreslog just guld är väl kanske för att guld är det enda metall jag själv kan använda. Silver som jag tycker är mint lika vackert blir kolsvart vid kontakt med huden och andra metaller blir min hud flummig av... skrovlig, troligen är jag allergisk mot många metaller UTOM guld. [sad]

isola:

[shake] för att jag är tjej eller vad?

Nej, definitivt inte för att du är tjej. Kanske snarare för att jag fick uppfattningen av att du var kritisk mot "lyxjulklappar" som onekligen guldsmycken är. Tänkte då att du kanske personligen mer skulle uppskatta en "nyttojulklapp" typ dammsugare... eller kanske en cykel. [smile]

Du minns säkert hur man reagerade som barn... mjuka klappar var trist trist trist medans hårda julklappar var fun fun fun. [bigsmile]


   
SvaraCitera