Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till flickväns föräldrar..


Ämnesstartare

Nu skapar jag nya trådar igen... men den här var för klurig för mig, socialt obildad som jag är.

Vad köper man till sin flickväns föräldrar? eller bara hennes far egentligen...

Clues som jag skrapat ihop som en bit på vägen är att
1. Fadern bor i ett hus med sin nuvarande fru(inte hennes mor), något som relaterar till huset alltså, trädgård eller kök...
2. En flickas far vill lära känna killen hon spenderar sina nätter med, någon aktivitet där han får lära känna mig bättre kanske?
3. Intresserad av motorcyklar, trädgård och lite teknik
4. Godsaker gillar han icke

Vad har du köpt i liknande situationer?


   
Citera

En osthyvel. Det finns alldeles för få osthyvlar i svenska hushåll.


   
SvaraCitera

Spoody:

Vad har du köpt i liknande situationer?

Jag hade köpt en såndär te-korg, med några olika te sorter och lite choklad i å smågrejer i. Det är sådär lagom opersonligt, lagom billigt, ganska mysigt och inget som folk söker någon undermening i.. [y]


   
SvaraCitera

(Chokladen räknas inte som godsak, det finns där bara för att fylla ut liksom)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cinkomalalle:

Jag hade köpt en såndär te-korg

Jag ska ta reda på om han dricker te :O annars kanske det finns liknande fast med kaffe... Det är en idé 😀


   
SvaraCitera

En penisförlängare, ingen kan ta illa upp föe en sån sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

En osthyvel

Haha, det känns lagom random 😛 "hej jag visste inte vad ni behövde eller ville ha, så jag tog en vild chansning på att ni behövde en ny osthyvel"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

En penisförlängare

lol


   
SvaraCitera

Spoody:

2. En flickas far vill lära känna killen hon spenderar sina nätter med, någon aktivitet där han får lära känna mig bättre kanske?

Spoody:

Vad har du köpt i liknande situationer?

en heldag med dig på stan?[blush]

[y]


   
SvaraCitera

Köp en bra bok, en kaffekopp eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

en heldag med dig på stan?

För mycket 😛 några timmar kan jag klara...
Men det borde väl vara nånting mer? inte bara "god jul, du ska hänga med mig på stan nån dag" :O


   
SvaraCitera

Köp en kokbok till morsan och...nåt till farsan


   
SvaraCitera

Spoody:

Haha, det känns lagom random 😛 "hej jag visste inte vad ni behövde eller ville ha, så jag tog en vild chansning på att ni behövde en ny osthyvel"

Ja men precis. [smile]


   
SvaraCitera

Spoody:

Jag ska ta reda på om han dricker te :O annars kanske det finns liknande fast med kaffe... Det är en idé 😀

Aa, kaffe går ju lika bra det, och det bästa är att det finns i färdiga, snygga förpackningar så man slipper allt sånt problematiskt!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera