Forumet - Julklapp till pojkvän

Julklapp till pojkvän

233 0 28
Min pojkvän är 15 år & vi har varit tsm i 4 månader. Frågan är nu vad jag ska köpa till honom i julklapp?!
Jag har ingen aning! Först tänkte jag typ köpa nått dyrt hårvax, men sen tyckte jag att det var så ytligt på något sätt.
Och att köpa kläder känns så tråkigt. Visserligen så älskar han adidas-tröjor men skulle det ändå inte va ganska tråkigt att få en sån av sin flickvän?[confused] Hmm.. så ni får gärna komma med förslag![bigsmile]
Och vad tycker ni om att jag kanske skulle ge honom ett dyrt hårvax?[blush]

Spana också in:

Image
Beskrivning:

Magnum Penispump är en penispump med ett mjukt och töjbart munstycke av latex. Penispumpens främsta syfte är att genom det baksug som skapas i kammaren, samla blodet till penis och på så sätt underlätta erektion. Penispumpen är ett bra hjälpmedel för män med erektionsproblem, men går även med fördel att användas för att frambringa en större och hårdare erektion än normalt.

Magnum Penispump har en vakuumkammare tillverkad av genomskinlig hårdplast med måttskala så att man kan se hur penis växer. Magnum Penispump är försedd med tryckklocka och ventil för att enkelt kunna släppa på trycket. Penispumpen har stadigt handtag av metall.