Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till pojkvän...


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 8månader och nu är det snart jul. Jag har inte en aning om vad jag ska ge han. Han är 15år och han har alla möjliga dataspel och jag tycker inte att han behöver sitta vid datorn ytterligare.. [n]
Vad gav ni tjejer till era pojkvänner?
Vad önskar ni killar av era flickvänner?


   
Citera

har han moppemustasch? i så fall kan du köpa en bra rakhyvel. det uppskattas säkert.


   
SvaraCitera

lukta-gott-saker från bodyshop
stickade tröjor
doftljus
vantar


   
SvaraCitera

en jul-klapp på kinden
eller på rumpan [blush]


   
SvaraCitera

vilken lustig del av forat du valde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietz:

har han moppemustasch? i så fall kan du köpa en bra rakhyvel. det uppskattas säkert.

Nej det har han inte haha [smile]


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska spana runt och gå på magkänsla. Vad tror du att han skulle bli glad för?

Visst kan vi alla här säga att han vill ha doftljus, men det gör det inte sant! Jag tror inte (förlåt Hjärtlös! [blush]) att så många 15-åriga killar blir over the moon över det (även om de tackar artigt och så, som man "förväntas").

Om jag ska se till mig själv så vill jag ju i alla fall inte ha något "bara för att jag ska ha något", utan någon form av tanke bakom, speciellt när det är någon som står mig nära. Att få en äcklig chokladlåda av en faster är ju inget konstigt, då det mer handlar om gesten än att hon ska hitta någon perfekt julklapp.

Men till en pojkvän/flickvän rekommenderar jag dig att fundera på vad han kan tänkas bli glad för (även för dyra saker, du kan ju komma på något i rätt prisklass som har med något dyrare att göra). Nu kanske jag bara gjorde allt svårare... [blush] Men du bryr dig ju tillräckligt mycket för att fråga här, och det är ju i alla fall en utmärkt början, även om jag hoppas och tror att du kommer på den bästa klappen själv i sinom tid! [y]


   
SvaraCitera

En trekant.


   
SvaraCitera

Ganon:

En trekant.

Där kom den


   
SvaraCitera

Kalsonger,en najs cd-skiva,nånting gulligt,rakvatten,dildo(om du är fett crazy),fellatio,kanske en dvd-box ifall han har en favoritserie,kanske ett kokstryk eller en varm kram.


   
SvaraCitera

Om du köper ett spel och han är intresserad av det så tänker han ju på dig när han spelar det. Det får dig som flickvän massor av plus


   
SvaraCitera
höna

ge honom 1 prenumeration på avsugningar


   
SvaraCitera

Du av någon måste väl veta hur han är som person? Det finns väldigt många fina "kill-halsband" om han nu är en sådan person. Kom på något personligt, något som påminner om dig, eller något som verkligen passar honom. Bjud killen på bio eller någpt sånt annars! Själv bjöd jag min kille på en "go-kart-dag" under hela dagen åkte vi gokart och åt 😛 Men han uppskattade ju det 🙂 Kom på något sånt. En julklapp behöver inte vara en pryl 🙂


   
SvaraCitera

Tobbish:

Visst kan vi alla här säga att han vill ha doftljus, men det gör det inte sant! Jag tror inte (förlåt Hjärtlös! ) att så många 15-åriga killar blir over the moon över det (även om de tackar artigt och så, som man "förväntas").

joo [sad]
det är ju jättemysigt! [blush]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

det är ju jättemysigt! [blush]

Okejdå, det är så! [blush]

Dold text: Försökte förneka, men det sket sig uppenbarligen...


   
SvaraCitera