Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till pojkvän...


Ganon:

En trekant.

HAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Alla killar drömmer om en egen dildo, obs man behöver ej vara bög för att gilla det [wink]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Om jag ska se till mig själv så vill jag ju i alla fall inte ha något "bara för att jag ska ha något", utan någon form av tanke bakom, speciellt när det är någon som står mig nära.

Tobbish:

Men till en pojkvän/flickvän rekommenderar jag dig att fundera på vad han kan tänkas bli glad för

NU KÄNNER JAG VERKLIGEN INTE PRESS PÅ JULKLAPP NEJ NEJ. Fast ok, gav dig en helt jävla awesome och perfekt förra året, kan aldrig leva upp till det igen [cool]

Dold text: I år får du ett doftljus. [blush][blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

NU KÄNNER JAG VERKLIGEN INTE PRESS PÅ JULKLAPP NEJ NEJ. Fast ok, gav dig en helt jävla awesome och perfekt förra året, kan aldrig leva upp till det igen [cool]

Klart du kan! Även om den förra var awesome, ja! [party]

Dold text: Får jag ett doftljus kör jag upp det i fåtöljen på dig!! [blush][blush]


   
SvaraCitera

min mamma ska köpa kalsonger åt min hjärtevän.


   
SvaraCitera

amsi:

min mamma ska köpa kalsonger åt min hjärtevän.

[love][blush]


   
SvaraCitera

Tack TS för den här tråden, tänkte skapa en egen men så hittade jag den här. Har precis samma problem, och min pojkvän är också 15. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Tack TS för den här tråden, tänkte skapa en egen men så hittade jag den här. Har precis samma problem, och min pojkvän är också 15.

vad bra att du fick nytta av den precis som jag!
Tack för alla svar, det har verkligen hjälpt, åker ut i stan och tänker på alla bra förslag! [bigsmile][love][party]


   
SvaraCitera

BJ


   
SvaraCitera

Nintendo:

Dold text:

Tobbish:

Dold text:

Ni är så söta på ett alldeles speciellt sätt! [love]


   
SvaraCitera

Ajuste, OnT:
Min sambo är skitsvår att köpa grejer till (allt han vill ha/behöver är dyyyyrt), och dessutom är jag bara allmänt dålig på det. I år känner jag mig nöjd, den här gången får han en T-shirt (det är ju alltid användbart) med ett tryck som jag tror han uppskattar.

Tidigare år har han fått: Chokladfontän (flopp, används aldrig), Gospel of the Flying Spaghettimonster (bra, väldigt "han"), en skönlitterär bok (flopp, inte alls hans typ av boken tydligen), en låda med roligt godis tema kärlek och hjärtan (bingo!)samt ett RAM-minne (typ det han blev gladast över [rolleyes]).

Så ja, det är svårt. Ibland blir det hit och ibland missar man helt. Han ger mig asbra presenter, sjukt irriterande. Men ja, tänk till litegrann och ha inte för höga krav på dig själv! Enkelt är ofta bra!


   
SvaraCitera