Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till Pojkvännen


Ämnesstartare

Jag börjar få panik för att jag inte har någon aning av vad jag ska köpa till min pojkvän! Vi båda är 16 år och har varit tillsammans i snart 9 månader. Jag vill ge något personligt men har verkligen ingen aning om vad jag kan ge! Så snälla hjälp mig med många förslag!! 😀


   
Citera

Lite tidigt för panik kanske.


   
SvaraCitera

1. det är två månader kvar
2. efter nio månader borde du veta vad han skulle kunna uppskatta att få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ge honom. Bättre att veta i god tid än att komma två dagar innan och inte veta. Men han har inte sagt något han önskar sig, och jag kommer inte på nåt.


   
SvaraCitera
Åtta

Du vill ge något personligt, men frågar oss...? Du tror inte att du känner honom bättre än vi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag frågade bara om ni hade några förslag på olika personliga grejer som man kan ge till sin pojkvän..


   
SvaraCitera
Åtta

mallan94:

Jag frågade bara om ni hade några förslag på olika personliga grejer som man kan ge till sin pojkvän.

Men en personlig gåva kräver ju att man känner den som skall mottaga gåvan. Annars är den ju inte personlig.


   
SvaraCitera

mallan94:

Jag frågade bara om ni hade några förslag på olika personliga grejer som man kan ge till sin pojkvän..

En julklapp är bara ett paket med fint omslag. I princip allt kan rymmas i ett paket. Alltså bör du förslagsvis tala om saker om din pojkvän som kan inspirera oss till mer "personliga" förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men herre gud. Jag undrar om det är någon som har något bra förslag på en present till en pojkvän. Jag vill bara veta några förslag sen kan jag ju själv bedöma om de passar för honom eller inte.


   
SvaraCitera

Det beror helt och hållet på vad din kille har för intressen. Har han någon speciell hobby som han utövar och ''brinner för'', bortsett från sin flickvän naturligtvis. [wink]

Jag menar till exempel:

Musik.
Film.
Fiske.
Sport.
Spel.
Resa.
Upplevelser.

När du väl kommit på vad han nu gillar så finns det mängder av alternativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är att han inte har så många intressen. han spelar trombon och går på scouter, det är liksom det ända. Jag tror det skulle bli lite för dyrt med någon upplevelse i julklapp..


   
SvaraCitera

Han vill ha dig i sexiga tomtekläder, tro mig!
Image


   
SvaraCitera

Trekant med dig och någon av dina tjejkompisar.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

mallan94:

Jag börjar få panik

Oj. I början av november. Jag har inte ens kommit i de tankarna än.

Och tänker ej att göra, julen är för töntar [mad][mad]

HokeyPokey:

Trekant

mallan94:

scout

[no-no]


   
SvaraCitera

Kviq:

[no-no]

Kan man inte vilja ha trekant om man är scout?


   
SvaraCitera