Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till sina "blivande svärföräldrar"


XMinGrönaLampaÄrDödX:

Borde man göra det alls?

Blev väldigt pinsamt när jag fick julklapp av min pojkväns föräldrar, jag hade inget åt dem [blush]
Fick panikköpa lite choklad [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mogna alla här också ser jag [confused]

typlsd:

"

tjackluder!!


   
SvaraCitera

chokladask?


   
SvaraCitera

Nintendo:

Blev väldigt pinsamt när jag fick julklapp av min pojkväns föräldrar, jag hade inget åt dem [blush]

[sad][sad] Dör, Mario sade att hans mamma förmodligen kommer köpa något till mig. Vill inte. Vill inte få och vill inte köpa något mer heller. [sad] Känner mig ännu mer usel när jag vet att jag förmodligen kommer få något och ändå inte köper något till dem. [blush]
Vad ska man köpa liksom? [mad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad ska man köpa liksom? [mad]

Chokladask eller inramat foto på dig och mario eller biokort om du är rik. Eller ingenting, ofta dom blir ledsna.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad ska man köpa liksom? [mad]

billig choklad, eller ja...något annat billigt :E
En trisslott? ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titania_88:

vad är det

du vet nu va?


   
SvaraCitera

Unexpected:

Chokladask eller inramat foto på dig och mario eller biokort om du är rik. Eller ingenting, ofta dom blir ledsna.

Lulz, inramat foto x'D Varför skulle hans föräldrar vilja ha det? [tard]
Är utfattig, och chokladask känns töntigt. [sad]

Nintendo:

billig choklad, eller ja...något annat billigt :E
En trisslott? ;<

Meh. Jag vill ju ge något riktigt om jag ska ge något, annat känns det ännu mer fail. Ger hellre inget. [sad]


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Jo då, farsgubben! [cute]

😀


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Meh. Jag vill ju ge något riktigt om jag ska ge något, annat känns det ännu mer fail. Ger hellre inget. [sad]

Meh, gör något fint :E Eller ge någon bok från din boklista 😉
Jag vill förresten kanske ha någon bok från din boklista, vad skulle de kosta? :E


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lulz, inramat foto x'D Varför skulle hans föräldrar vilja ha det

för att ni säkert är söta tillsammans och hans föräldrar tycker säkert om dig osv ^^

Chokladask är faktiskt töntigt. Du kan baka/göra julgodis åt dom [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Meh, gör något fint :E Eller ge någon bok från din boklista 😉

xD Tror inte de vill ha bok från listan :<

Nintendo:

Jag vill förresten kanske ha någon bok från din boklista, vad skulle de kosta? :E

Det beror på vilken. [cute]
Men inte så mycket, någon tia eller så bara + frakt. Om vi inte lever farligt och träffas. [blush] Om vi träffas kan jag slå in den i julklappspapper åt dig. [blush]


   
SvaraCitera

Unexpected:

för att ni säkert är söta tillsammans och hans föräldrar tycker säkert om dig osv ^^

[rolleyes] Det finns ingen vettig bild på oss där vi båda ser bra ut. [no-no] Det skulle ändå kännas jättekonstigt, typ, "varsågod, här är jag och er son". [sad]

Unexpected:

Chokladask är faktiskt töntigt. Du kan baka/göra julgodis åt dom [smile]

Nej, vet inte hur man gör. Kan knappt göra knäck. [blush]
Förra året gjorde jag knäck i en rosa bunke, den smälte och det var plaststrängar i knäcken sedan. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Borde man göra det alls?

Fett weird. Jag skulle aldrig palla varken få/ge julklappar av/till min flickväns föräldrar/familj. [chocked]


   
SvaraCitera

Libertad:

Fett weird. Jag skulle aldrig palla varken få/ge julklappar av/till min flickväns föräldrar/familj. [chocked]

Inte jag heller. [sad]


   
SvaraCitera