Aviseringar
Rensa alla

julklappar till killar


Ämnesstartare

parfym, t-shirt?=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mössa, armband?: halsband?:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Ska fan köpa sidenkalsonger med hälge på, så får han säga vad fan han vill [mad]

DPope:

usch fy blä!

Lyssna på mannen! Han vet vad han talar om. [no-no]

Jag skulle dö av lycka om min flickvän skulle köpa någon teknisk pryl som jag kunde pilla med. Ju högre pillfaktor, desto bättre. *host*hint*host* [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men vilken parfym ska man då köpa?? ja vill itne köpa en som han inte gillar.


   
SvaraCitera
Exner

Vad som helst från Teknikmagasinet, är ett säkert kort.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klöver:

parfym

köper du parfym till honom så rekommenderar jag Dolce & Gabbana - The One, himmelskt bra 😀

LOKAEFETTGOTT:

Mössa

jag vill ha en ny mössa! min 5 år gamla Eminem mössa funkar inte längre när jag inte lyssnar på hip-hop nuförtiden [blush][blush]


   
SvaraCitera

Nevon:

Jag skulle dö av lycka om min flickvän skulle köpa någon teknisk pryl som jag kunde pilla med. Ju högre pillfaktor, desto bättre. *host*hint*host* [blush]

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till dig. [sad] Vaddå pill-elektrisk-grej? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

jo men vilken parfym ska man då köpa?? ja vill itne köpa en som han inte gillar.

DPope:

köper du parfym till honom så rekommenderar jag Dolce & Gabbana - The One, himmelskt bra 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Vaddå pill-elektrisk-grej? [cry]

Dold text: En sån här... [blush]

Capture:

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till dig. [sad]

Men eh, om jag säger vad du ska köpa så blir det ju inget roligt, varesig för dig eller mig. För min del skulle vi kunna skita i julklappar ö.h.t. Då det jobbigt att både få och ge presenter. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Lyssna på mannen! Han vet vad han talar om.

Jag skulle dö av lycka om min flickvän skulle köpa någon teknisk pryl som jag kunde pilla med. Ju högre pillfaktor, desto bättre. *host*hint*host*

men va ska de vara för pryl?kan ju inte bara gå in i en affär å fråga om dom har något elektriskt man kan pilla på??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

DPope: köper du parfym till honom så rekommenderar jag Dolce & Gabbana - The One, himmelskt bra 😀

men en önskar ja mej till mej själv XD
visste ite ens att den fanns som killmparfym.
dessutom e den as dyr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mat
Fotbollar
Puckar
Godis
Butplug
Dator
Parfym
Piska
Årskort för buss och tåg
Filmer
Kalender
Kondomer
En städerska
En micro
Handukar
Kastruller
Tv-kontroll
Cykelpump
Halsdukar
Vantar
Badshorts
TV
Nyckelring
Popcorn
Möss
Kanin
En uggla kanske
eller bofink
bortamatchkittet på designtorget
tändsticksask med ernst på
Skjorta
andra sorts kläder
Sprit
öl
eller MJÖLK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo det var ju också en idé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

men en önskar ja mej till mej själv XD
visste ite ens att den fanns som killmparfym.
dessutom e den as dyr

jag ahr den som killparfym så den finns jo 😛
asdyr : 425kr för 50ml? 😛 jag tkr det e ganska lagom.. håller ju i över 1 år 😛 om man inte sprutar på sig överdrivet mkt vilket man inte behöver 😛

sen är tjej-modellen av den inte så bra tkr inte jag 😛 luktade inte så gott som jag trodde


   
SvaraCitera