Aviseringar
Rensa alla

Julklappsfasoner


vonKissekatt:

Brukar du köpa för olika summor till alla? Jag brukar försöka att hålla det rättvist men det blir rätt svårt. Har t ex köpt en rätt dyr grej till en person och "vanliga" till alla andra uhu. Men den personen samlar på dessa grejer och de är dyra så vad ska man göre. 

försöker hålla de i samma summa på ett ungefär iallafall, smidigt om personen önskar sig nåt i ungefär samma pris, inte alltid enkelt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

vonKissekatt: Folk köper om de hittar något speciellt, annars inte

i den ideala världen typ.


   
SvaraCitera

vi har bestämt att om vi ska köpa julklappar i år får de kosta max 100 kr. jag brukar köpa till min syster bara, men inte till föräldrarna. min syster brukar även köpa till våra kusinbarn, vilket jag tycker är fett onödigt pga vi har typ ingen kontakt med dem och de får så mycket presenter ändå.


   
SvaraCitera

Jag reparera pcb detta är mitt heltidsarbete men när jag frigöra jag donera pengar för hemlösa.


   
SvaraCitera

Vi kör julklappsspelet i min släkt istället för att köpa julklappar, så man köper lite allt möjligt smått och gått och så tävlar man om det sen, jätteroligt! Men sen köper vi julklappar till varandra i familjen och så köper jag till min bästa kompis och två kusiner som jag står väldigt nära:) 


   
SvaraCitera