Aviseringar
Rensa alla

Julklappstips


Ämnesstartare

Hej, är nu en av dessa jobbiga människor som ber om julklappstips, men vet faktiskt inte alls vad jag ska köpa till min pojkvän. Vi har inte ens varit tillsammans i en månad så det kanske inte måste vara något jättepersonligt eftersom jag inte riktigt vet vad han gillar (när det kommer till vad han anser romantiskt osv)..Så, tips på gulliga paket till pojkvän på 18 år?


   
Citera
Ämnesstartare

vadå så det är inte bateman som e din pojkvän? FörvånadSöt

gulliga paket.............. öh, vad sägs om en spaweekend för 2? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denne kille, är han intresserad av något eller har något slags personlighet man kanske kan utgå ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaah du vet ju mina förslag och jag håller mig vid upplevelse > saker.

Typ försvinna nånstans så det bara är ni två och lämna allt och alla andra bakom er. Fast kanske lättare sagt än gjort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tuttar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vadåså det är inte bateman som e din pojkvän? FörvånadSöt

gulliga paket.............. öh, vad sägs om en spaweekend för 2? 😉

Haha nej :p känns lite dyrt, har ju som sagt bara varit tillsammans i typ en månad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Haha nej :p känns lite dyrt, har ju som sagt bara varit tillsammans i typ en månad

haha okaay, i vilken prisklass tänker du dig då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Denne kille, är han intresserad av något eller har något slags personlighet man kanske kan utgå ifrån?

Han älskar musik, all sorts musik men mest metal 🙂 ser så är han en allmänt glad och positiv människa 🙂 hittills känns det som att han är en romantiker.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
pengar

Kul att få pengar av flickvännen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

haha okaay, i vilken prisklass tänker du dig då? 

Typ 0-400 kanske 🙂 tänkte ge något finare på alla hjärtans dag 🙂


   
SvaraCitera

köp 1 svensk flagga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Han älskar musik, all sorts musik men mest metal 🙂 ser så är han en allmänt glad och positiv människa 🙂 hittills känns det som att han är en romantiker.. 🙂

Delar ni någon artist så kanske biljetter till en spelning kan vara något, det finns kanske inte pengar till Metallica men något mer obskyrt men ändå bra kanske?


   
SvaraCitera
Res
 Res

Kör på massageolja + utlovad massage eller något liknande, kan leda till en romantisk stund. Sen kanske ett underklädesset att ha på dig under tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Delar ni någon artist så kanske biljetter till en spelning kan vara något, det finns kanske inte pengar till Metallica men något mer obskyrt men ändå bra kanske?

Mm ska kolla upp det 😀


   
SvaraCitera