Aviseringar
Rensa alla

Julklappstips till alla i familjen? (Hjälp)


Spell:

ej, hon menar att du förmodligen köper för mycket till dig själv om du skulle behöva spara pengar hela året för att köpa julklapp

Köper hellre miljoner saker till mig själv än till någon som inte förtjänar det. [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

mediakatt:

härifrån

Åh, fint. Ska försöka komma ihåg det där till mammas födelsedag!


   
SvaraCitera

Baader_Meinhof:

Åh, fint. Ska försöka komma ihåg det där till mammas födelsedag!

Ja, hon blev glad. Jag gillar den sidan.


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

ett julklappstips för en pojk som jag gillar ganska mycket som jag antar att man kan säga att jag är "på g med". Han är sjutton år, lite av en datornörd och smart.

Vilka spel spelar han? Ett musunderlag i motiv från något spel han gillar kanske skulle vara något om du inte är ute efter att köpa något "speciellt".

Tycker han om kakor? Kan du baka kakor? Har önskat mig kakor flera år i rad nu, får en alldeles egen plåt Chockladmums helt pinfärska på julaftonsmorgonen. En liten uppsättning av hans favoritkakor kanske hade varit något?


   
SvaraCitera

Som Mediakatt nämnt kan Spotify vara något att ge familjen, premium eller ett helt eget konto. Varit inne på den tanken ett bra tag nu (och så slipper jag att hela familjen snor kontot stup i kvarten) och det funkar ju skitbra. Har man en kompis som dessutom kört med premium så kan man köpa inbjudningar från h*n (man får 3 inbjudningar per månad med premium) och dela ut till familjen.


   
SvaraCitera

Är det värt att köpa något till en liten plutt på knappt 1år?
Vad sjutton ska man då köpa? Är inte alls bra när det gäller småbarn och presenter...
iof gillar han choklad precis som jag så kanske borde funka 😉

fotbollstokig brorsa på 18år då?

Enda som jag fixat till är den 16åriga brorsan o.O


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera

Sming:

Vilka spel spelar han?

WoW, wc3, f3 m.m...
jo men det hade nog varit en bra idé faktiskt! ska hålla ögonen ute efter något liknande
har också tänkt på att köpa honom en WoW horde t-shirt pga att jag har en fast alliance då, kan bli lite kul :3

Sming:

Tycker han om kakor? Kan du baka kakor?

ja det gör han och ja det kan jag, får lista ut vad hans favoritkaka är [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar ko en skjorta till min kille


   
SvaraCitera

Diskussionerna kan gärna fortsätta här:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=298405&action


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera