Aviseringar
Rensa alla

Julklappstips till pojkvännen! (ENDAST seriösa svar!)


Ämnesstartare

Nu är det bara någon månad kvar till jul och jag vet fortfarande inte vad jag ska ge till min pojkvän!
Jag hade tänkt mig en myshelg på jullovet med bio på fredag kväll, och sen när vi kommer hem så blir det rosenblad på sängen och mig själv inknuten i en rosett, på lördag en shoppingdag, hans favoritmat och bada badkar m. ljus osv på kvällen, och på söndag deg-dag med pizza och film hemma i soffan. Men jag skulle vilja ge något mer också! Min totala budget är på cirka 800-900 kronor och själva ''myset'' + bion kommer gå på cirka 500. Så, vad ska jag ge honom mer? :O Endast seriösa svar tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Nu vet jag inte vad han är för en typ, men det finns rätt finfina grooming-paket i olika prisklasser som innehåller ansiktstvätt, toner och ansiktskräm; det finns de som innehåller rakningsgrejer (The Art of Shaving t.ex.) – annars kan man köra den gamla hederlika ‹Parfym med tillhörande deo› som också brukar finns i paket såhär till jul.


   
SvaraCitera

Smalamala:

kommer hem så blir det rosenblad på sängen och mig själv inknuten i en rosett

vad bögigt :S


   
SvaraCitera

imavole:

vad bögigt :S

Grymt sexigt juh! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

som innehåller ansiktstvätt, toner och ansiktskräm; det finns de som innehåller rakningsgrejer (The Art of Shaving t.ex.) – annars kan man köra den gamla hederlika ‹Parfym med tillhörande deo› som också brukar finns i paket såhär till jul.

Ja, fast det enda problemet är att han redan har ton med parfymer och deodoranter! Och han är inte så mycket för att tvätta sig i ansiktet osv. heller..


   
SvaraCitera

ska du nu ge honom något så ge något som han uppskattar, och det kan bara du veta.


   
SvaraCitera

kommer inte ge någonting till min pojkvän, förutom möjligtvis mitt sällskap samt min vagina


   
SvaraCitera

Min före detta flickvän köpte två tågbiljetter till huvudstaden för att spendera en vecka där. Vi hittade på en massa mysiga saker. Det föreslår jag.

Annars en resa över huvudtaget. Det är väldigt mysigt att åka tåg någonstans, vart som helst.


   
SvaraCitera

Min pojkvän vill ha mig + http://www.coolstuff.se/Naughty_Knot [blush]


   
SvaraCitera

Hampie:

grooming-paket

Känner mig skadad som läste grooming som i nät/child-grooming [sad]

OnT: Har han några specialintressen? Finns det någon tv-serie han följer och vill ha en säsong av? Någon bandtröja som skulle passa? Osv.


   
SvaraCitera

ge honom te och någon löjligt dyr hårinpackning[blush][cute]!!!
och dedär med rosenblad etc låter ju mest töntigt, och vad gör du om han inte råkar vara kåt? .:s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

OnT: Har han några specialintressen? Finns det någon tv-serie han följer och vill ha en säsong av? Någon bandtröja som skulle passa? Osv.

Asså nja.. han har väl något sånt där, men inget extremt liksom...

farbror gugge:

och dedär med rosenblad etc låter ju mest töntigt, och vad gör du om han inte råkar vara kåt? .:s

Jag känner honom, och vet om att han skulle råka ut för det så skulle han bli kåt..:p


   
SvaraCitera

Vem vill ha en vagina i julklapp? Fan vad eckligt [shake]


   
SvaraCitera

Smalamala:

Asså nja.. han har väl något sånt där, men inget extremt liksom...

http://www.stylinonline.com/t-shirt-big-bang-theory-penny.html [cool]


   
SvaraCitera

Köp ett par AV R11 arreté till honom, då blir han säkert glad + att du sparar biopengarna för du kommer inte behöva dem hahaha

Jafkafd seriösa svar var det ja [blush]


   
SvaraCitera