Aviseringar
Rensa alla

Julpirr


Ämnesstartare

Jag känner mig julpirrig idag, jag som inte tycker särskilt mycket om julen. Vill ha snö, jag som inte ens tycker så mycket om snö, för det blir bara slask.

Jag vill kramas hela tiden, jag som inte ens tycker särskilt mycket om närhet. Jag får rysningar av att höra bjällror, jag får rysningar av att höra julmusik, jag får rysningar av att lukta på apelsiner och citrusfrukter, nejlika, saffran och kanel. Jag äter pepparkakor, jag som inte ens är så förtjust i dem..

Image

Men julklappar tycker jag inte om alls. [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Första snön = nu för mig. [love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Jag får julpirr av förväntningen att få dricka mig redlös och ha ett nästan oändligt förråd av julskinka att kalasa på under tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Första snön = nu för mig.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Jag får julpirr av förväntningen att få dricka mig redlös och ha ett nästan oändligt förråd av julskinka att kalasa på under tiden.

Det är också julstämning.

Jag har fått mig ett hjärta i för tidig julklapp. Tacka de hjärtformade pepparkakorna.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag som inte tycker särskilt mycket om julen

Hjärtlös:

Vill ha snö

Hjärtlös:

Vill ha snö

Hjärtlös:

Vill ha snö

Hjärtlös:

Vill ha snö

Hjärtlös:

Vill ha snö

Hjärtlös:

Vill ha snö

JAG OCKSÅ!!! Vill gärna ha det som det varit dom senaste två vintrarna - soliga dagar som lyser upp ett snötäckt göteborg och angered!!!! FAAAAN va jag saknar[sad]och man har förutspått att årets vinter blir väldigt mild[sad]Det blir nog ingen riktig snö här i år, bara massa slask alla andra år, kommer snö, lägger sig lite, några timmar senare så är det slask[sad]Nåväl, två fantastiska vintrar i rad fnyser jag ju inte åt[y]

[love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Hjärtlös:

Det är också julstämning.

Knappt, men det räknas väl. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Varför blev jag typ rörd av gif:en? Så emotionell. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Varför blev jag typ rörd av gif:en? Så emotionell.

Blev också. Det är julens magi. [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill sjunga julsånger, vill tända ljus, vill hänga upp belysning i fönstrena och känna lukten av brinnande ved. Vill ha på mig en hemstickad tröja och luta mig mot en mysig, varm famn. Vill känna och höra någon skratta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vill gärna ha det som det varit dom senaste två vintrarna - soliga dagar som lyser upp ett snötäckt göteborg och angered

Vättlefjäll? [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Vättlefjäll?

Ja, det är så fucking jävla underbart om det är snötäckt OCH solen skiner. gorgeus GoRGeUS GOOORGEUS som dom säger i den där reklamen för jagkommerinteihågvad.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ja, det är så fucking jävla underbart om det är snötäckt OCH solen skiner. gorgeus GoRGeUS GOOORGEUS som dom säger i den där reklamen för jagkommerinteihågvad.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så himla fint med snö, åh.. blir helt virrig nu. Ännu mer.. Fattas bara mörker och levande ljus.

Image


   
SvaraCitera

Vi har sådan där fin dalande snö idag, känns superjuligt!


   
SvaraCitera