Aviseringar
Rensa alla

Junior Idols


Ämnesstartare

genus:

Lättare oralsex (jag utförde) samt typ, ligga ovanpå varandra nakna och gnida och inte fatta vad fan jag höll på med

Förstörde det ditt liv menar du? Eller ville du inte när det skedde? Vad minns du för känslor du hade?

genus:

Det är inte enkelt om man inte uppmuntras till det från tidig ålder, i och med att man ändå skall vara till lags både med utseende, sexuellt och vardagligt.

Men det är ju samma sak för mig. Jag uppmuntrades också till massa saker, dessa värderingar och "lagar" slängde jag i slasken när jag blev tonåring. Det är inte svårare än du gör det till.

genus:

Men det kan inte mäta sig till att börja modda med sitt utseende för att bli självsäkrare genom uppskattning från andra.

Fast så är det ju med alla. Hade du varit ensam i ett vakum hade du inte tyckt det vara konstig att gå naken. Man får sina uppfattningar och värderingar från andra människor, MEN man måste inte ta till sig allting - den biten är upp till dig själv.

Anledningen att jag har skaffat mig värderingar som anses vara extremt felaktiga av samhället är att jag såg hur andra människor betedde sig, och tänkte att så vill fan inte jag bli.

Så oavsett om man gör som man vill eller följer andra så blir man påverkad av omgivningen. Så är det med ALLA.

qazedctgb:

jo hon blir längre och får bättre hållning

Bättre enligt vem?


   
SvaraCitera

oskar_det:

Bättre enligt vem?

kroppshållning är viktigt för att inte få ryggbesvär till exempel och då är en bra hållning hur man håller kroppen för att inte få ryggbesvär och klackskor ger den rätta hållningen enklare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

kroppshållning är viktigt för att inte få ryggbesvär till exempel och då är en bra hållning hur man håller kroppen för att inte få ryggbesvär och klackskor ger den rätta hållningen enklare

Haha, det var det dummaste jag hört den här veckan, och det är söndag idag! [bigcheers]

Varför är bilden borta förresten? Är en flicka i bikini stötande för redaktionen på UM? I sådana fall hoppas jag att ni aldrig besöker en strand, tänk vad mycket äckligt som väntar er!


   
SvaraCitera

oskar_det:

Haha, det var det dummaste jag hört den här veckan, och det är söndag idag! [bigcheers]

varför skulle det vara det dummaste du har hört? klackskor får kvinnor att ha en bättre hållning och reducerar ryggproble så är det och om du tycker det låter dumt är det för att du är dum

oskar_det:

Varför är bilden borta förresten? Är en flicka i bikini stötande för redaktionen på UM? I sådana fall hoppas jag att ni aldrig besöker en strand, tänk vad mycket äckligt som väntar er!

på en strand fyller badkläder en funktion det gör det inte i ett forum...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

varför skulle det vara det dummaste du har hört? klackskor får kvinnor att ha en bättre hållning och reducerar ryggproble så är det och om du tycker det låter dumt är det för att du är dum

Så alla kvinnor som bär klack har bättre rygg?

Vet du när klackskorna introducerades? [cute]

qazedctgb:

på en strand fyller badkläder en funktion det gör det inte i ett forum...

Så man får inte posta bilder på badkläder i ett forum? Hoppas ni skäms för denna ruttna censur och att folk här inser att ni ägnar er åt onödig censur.

Är det månne era annonsörer som har sagt ifrån?


   
SvaraCitera

oskar_det:

Så alla kvinnor som bär klack har bättre rygg?

ja eller dom har bettre förutsättningar dom behöver jobba mindre på sin hållning för den kommer med skorna.

oskar_det:

Så man får inte posta bilder på badkläder i ett forum? Hoppas ni skäms för denna ruttna censur och att folk här inser att ni ägnar er åt onödig censur.

nej man får inte posta bilder på underåriga i badkläder tagna i ett sexuellt syfte.

oskar_det:

Är det månne era annonsörer som har sagt ifrån?

inget ed det att göra jag är övertygad om att det är väldigt få annonsörer som läser något i forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

klackskor får kvinnor att ha en bättre hållning och reducerar ryggproble

Källa?[tard] Har läst mycket som tyder på tvärt emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej man får inte posta bilder på underåriga i badkläder tagna i ett sexuellt syfte.

Fast bilden är ju inte tagen i ett sexuellt syfte. Det finns absolut ingenting sexuellt med bilden, det borde till och med du kunna hålla med om.

qazedctgb:

ja eller dom har bettre förutsättningar dom behöver jobba mindre på sin hållning för den kommer med skorna.

Varför har inte killar högklackat då? [cute]


   
SvaraCitera
Exner

Jag har alltid skor med klack.


   
SvaraCitera

oskar_det:

Fast bilden är ju inte tagen i ett sexuellt syfte. Det finns absolut ingenting sexuellt med bilden, det borde till och med du kunna hålla med om.

jag har inte sett bilden i fråga men är det bilden som är i länken så har du fel.

oskar_det:

Varför har inte killar högklackat då? [cute]

genusfråga och så är det ine önskvärt för män i allmänhet att bli längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag har inte sett bilden i fråga

Vem var det som raderade den då?

qazedctgb:

genusfråga

"Genus" måste vara dagens ungdomars favoritord. Alla har vi blivit hjärntvättade till olika könsroller när vi varit små, och nu är det dags att visa att alla egentligen är likadana!


   
SvaraCitera

oskar_det:

Vem var det som raderade den då?

jag har ingen aning men undvik mitt påstående du...

oskar_det:

"Genus" måste vara dagens ungdomars favoritord. Alla har vi blivit hjärntvättade till olika könsroller när vi varit små, och nu är det dags att visa att alla egentligen är likadana!

va? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag har ingen aning men undvik mitt påstående du...

Nej, det var inte samma bild.

qazedctgb:

va? :S

Tjejer är utseendefixerade: könsrollers fel

Tjejer gillar olika saker än killar: nej, det handlar om könsroller, alla är från början likadana

En del tjejer vill stanna hemma och ta hand om sina barn: nej, det vill de inte alls. De har bara blivit hjärntvättade av könsrollerna.

Osv...


   
SvaraCitera

oskar_det:

Tjejer är utseendefixerade: könsrollers fel

Tjejer gillar olika saker än killar: nej, det handlar om könsroller, alla är från början likadana

En del tjejer vill stanna hemma och ta hand om sina barn: nej, det vill de inte alls. De har bara blivit hjärntvättade av könsrollerna.

Osv...

jag bara förklarade för dig varför män inte bar klackskor jag la ingen värdering i det och

oskar_det:

Tjejer gillar olika saker än killar: nej, det handlar om könsroller, alla är från början likadana

har jag i alla fall aldrig hävdat...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

oskar_det:

Nej, det var inte samma bild.

så pma mig bilden så jag kan få såga ditt påstående, att den inte är tagen i ett sexuellt syfte, vid fotknölarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

så pma mig bilden så jag kan få såga ditt påstående, att den inte är tagen i ett sexuellt syfte, vid fotknölarna.

Med nöje. Invänta ett PM alldeles strax.


   
SvaraCitera