Aviseringar
Rensa alla

Just nu!


Ämnesstartare

Känner du att du inte riktigt har koll på vad som händer här på sajten? Virrar du bort dig i röran av alla nya forumkommentarer, fotoalbum och blogginlägg? Vill du veta när någon ny filur reggar sig, så att du kan hälsa hej och välkommen?

Då blir du antagligen glad om du scrollar ner en bit till höger. I dag tjongade vi nämligen upp ett tjusigt aktivitetsflöde, döpt till "Just nu", som berättar precis allt som händer i UM:s alla hörn. I realtid dessutom!

Det kan eventuellt strula lite nu såhär i början, men allt borde falla på sin plats snart. Upptäcker ni några tokigheter så får ni gärna hojta! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ok, meningsfullt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Känner du att du inte riktigt har koll på vad som händer här på sajten? Virrar du bort dig i röran av alla nya forumkommentarer, fotoalbum och blogginlägg? Vill du veta när någon ny filur reggar sig, så att du kan hälsa hej och välkommen?

måste tyvärr svara nej på samtliga frågor[sad]


   
SvaraCitera

När försvinner klumpen längst ner?!


   
SvaraCitera

funktionen är dock lite småkul.
nu kan jag stalka på ett ostalkigt sätt.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

måste tyvärr svara nej på samtliga frågor[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

måste tyvärr svara nej på samtliga frågor[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fast jag stör mig inte på den pga hade inte märkt av den om inte andra informerat mig om den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde byta plats med reklamen högre upp...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte om den. Förstår inte varför funktionen ens skulle vara nödvändig.

Hade kunnat haft lite större förståelse om den åtminstone matchade utseendet med, Senaste texterna, bloggarna, fotoalbumen. Nu ser det bara konstigt och malplacerat ut.


   
SvaraCitera

Helt ok.
Till skillnad från statusflödet på facebook, som ju redan är ett enda stort statusflöde. Yo dawg-effekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt men visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

syns inte. det är för mycket reklam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

[smile]

Åtta:

m

Lite onödigt att man måste klicka på själva texten för att komma till sidan den länkar till. Borde det inte vara att man bara klickar på själva rutan?


   
SvaraCitera
Åtta

Xisco:

Lite onödigt att man måste klicka på själva texten för att komma till sidan den länkar till. Borde det inte vara att man bara klickar på själva rutan?

Håller med. Det ska vara så, men det blev lite wonky när jag implementerade det första vändan. Ska försöka fixa till det när jag ändå ska peta in realtidskomponenten igen.


   
SvaraCitera