Aviseringar
Rensa alla

Just Snus


Ämnesstartare

Hade bara en undran om vad folk anser om snus?
Fritt forum som man säger


   
Citera
Ämnesetiketter

Folk får snusa så mycket de vill, bara de inte är tjejer för det är äckligt[no-no]

f.ö så har jag aldrig gjort det[blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Folk får snusa så mycket de vill

Bryr mig ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är värst röka lr snusa?


   
SvaraCitera

Klozis:

vad är värst röka lr snusa?

Hmm. Egentligen röka. Men jag stör mig inte lika mycket på om en tjej röker som om hon snusar. Det är något psykiskt det där. Tror det är för att jag inte annat än kan tänka på pappsen när jag ser snus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det är något psykiskt det där

Känner ungefär likadant,
man tänker på en lite ostyrad grabb o inte en fin flicka[cheers]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Känner dom som både röker och snusar, är egentligen själv emot det men jag kan ju inte precis förbjuda dom att göra det runt mig!

Sen snus stör ju ingen så länge det läggs på RÄTT ställe och inte spottas ut på väggar och golv .m.m.

Sen så föredrar jag väl att folk kör med portions, för det rinner inte på samma sätt!!


   
SvaraCitera

cigg luktar o e allmänt skabbigt.
snus e bättre, men tänderna blir grymt skabbiga av det :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda är lika äckliga. [confused]


   
SvaraCitera

upp till var och en precis som allt annat här i liwet


   
SvaraCitera

Många som snusar ser det som ett mirakelmedel.
"Ta en snus så känns det bättre"


   
SvaraCitera

Jag är nickotinist, jag både röker o snusar. Men jag skulle nog säga att snus är bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Jag är nickotinist, jag både röker o snusar. Men jag skulle nog säga att snus är bättre!

/sign

Jag ska berätta något roligt angående snus nu som jag fick reda på sist hos tandläkaren.

Han frågade om jag snusade, jag svarade såklart ja, sen frågade han om jag rökte, jag säger ja återigen, det går ett par minuter sen frågar han, vilken sida har du prillan på? aningen chockad säger jag höger, vilket igentligen inte stämmer dock där den ligger för det mesta.

Då fick jag reda på att mina tänder på högra sidan såg bättre ut än de på vänstra sidan, och han påstod att detta hade någonting med snuset att göra, vilket enligt mig var ganska faschinerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte Snusmumriken snusade
fast man vet aldrig. Tecknade människor är inte att lita på [no-no][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behappy:

Då fick jag reda på att mina tänder på högra sidan såg bättre ut än de på vänstra sidan, och han påstod att detta hade någonting med snuset att göra, vilket enligt mig var ganska faschinerande.

Det e klart snus har effekt på tänderna, tandköttet mals ju ner....


   
SvaraCitera