Aviseringar
Rensa alla

Justin Bieber...


Ämnesstartare

Jag kan inte förstå hysterin med Justin Bieber.
Vad är det som är så bra med han?
Är det fler som känner som jag eller blir jag hängd nu, haha? 😉


   
Citera

Är väl som på 90-talet när alla var galna i pojkbanden som BSB, N'Sync, Westlife osv. Det kommer och går.


   
SvaraCitera

Varför hata när man kan älska? [love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Ösh.. Fattar inte heller hur kan man tycka att han är snygg, liknar en tjej.. Men om man ska prata om hans musik så... Mina öron mådde aldrig sämre efter jag hört nån av skitlåtar.. Små fjortisar älskar hnm för samma saker som jag hatar han/hon/den?... ;/


   
SvaraCitera

Julitaatiluj:

han/hon/den?...

hen* kanske?


   
SvaraCitera

tycker hans låtar kan vara lite söta, fast inget jag väljer att lyssna på. synd dock att han på senare tid gjort nån låt som inte alls har samma trallvänliga melodi och söta stämma. men men, han växer väl också upp och är snart inget barn längre.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
M00N
 M00N

Jag förstår snarare inte hysterin med att hata honom. För inte så länge sedan var "baby" det mest hatade klippet på youtube innan Rebecca Black kom. Är det någon slags trend att hata något som 12åriga tjejer älskar?
Herregud människor, fred och kärlek!


   
SvaraCitera

M00N:

Herregud människor, fred och kärlek!

puss po dej [love]


   
SvaraCitera
M00N
 M00N

lost_in_space:

puss po dej

[blush][love]


   
SvaraCitera
Sonya

har inte riktigt förstått varf justin bieber är så himla populär. Jag menar, det finns många som är myyyyycket duktigare


   
SvaraCitera

M00N:

Är det någon slags trend att hata något som 12åriga tjejer älskar?

Nej, det är bara omöjligt att gilla något som är populärt bland 12-åriga tjejer. Bieber är väldigt känd och populär och samtidigt urusel på alla sätt, inte konstigt att han får mycket kritik då...


   
SvaraCitera
M00N
 M00N

Fabregas:

Nej, det är bara omöjligt att gilla något som är populärt bland 12-åriga tjejer. Bieber är väldigt känd och populär och samtidigt urusel på alla sätt, inte konstigt att han får mycket kritik då...

Han sjunger inte falskt? Det enda hemska han har gjort är väl det där uttalandet om våldtäkter men det har han ju fått äta upp vid det här laget. Och människor hatade honom långt innan den incidenten.
Jag säger inte att man måste älska hans musik för jag tycker inte att den är bra men det är så jävla onödig energi som folk lägger på att HATA honom bara för att han inte gör musik som ALLA tycker om.


   
SvaraCitera

Varken älskar eller hatar honom. Visst han kanske inte gör så bra musik men man behöver ju inte hata för det... F.ö tycker jag att 1D-fansen är långt mycket mer irriterande.


   
SvaraCitera

M00N:

Han sjunger inte falskt?

Men han gör usla låtar...

M00N:

det är så jävla onödig energi som folk lägger på att HATA honom bara för att han inte gör musik som ALLA tycker om.

Folk tummar ner hans videos på youtube och skriver någon kommentar om att han är kass. Krävs inga större mängder energi för att göra det.


   
SvaraCitera