Aviseringar
Rensa alla

Justin bieber har Cancer!


han har inte cancer men kommer han få cancer kommer jag säga "jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


   
SvaraCitera

har han ju inte, var ju länge sen han typ rakade skallen för att stödja någon cancer-grej eller nåt.


   
SvaraCitera

Cancer är inte att leka med. [n] de har klor..


   
SvaraCitera

Synd att han inte hade cancer på riktigt. Elakartad sådan dessutom.


   
SvaraCitera
time
 time

Det här kanske kan ge uppmärksamhet åt det faktum att det kan vara farligt att injicera testosteron [sad] Hoppas hon blir frisk snart!


   
SvaraCitera

Knäppt sätt att få uppmärksamhet på, fast många trodde inte ens på att Michael Jackson hade dött när Aftonbladet skrev om det.


   
SvaraCitera

mrman:

fast många trodde inte ens på att Michael Jackson hade dött när Aftonbladet skrev om det.

Vadå, han är ju inte död? Han blev ju kidnappad av aliens, precis som Elvis [confused]


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Vadå, han är ju inte död? Han blev ju kidnappad av aliens, precis som Elvis

Man kan alltid hoppas på det [smile]


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Vadå, han är ju inte död? Han blev ju kidnappad av aliens, precis som Elvis [confused]

Eller hur. Alla vet väl att Elvis, MJ och Tupac sitter på någon främmande planet någonstans långt borta och röker maja tillsammans.


   
SvaraCitera

Hur kan nån tro på det här? Det hade ju stått i varenda tidning och det hade pratats om det på varenda kanal. Jag tror att det är ett troll som ligger bakom facebook sidan. Jag tror att han vill få massa tonårstjejer att raka av sig håret i onödan.


   
SvaraCitera

Homer:

Hur kan nån tro på det här? Det hade ju stått i varenda tidning och det hade pratats om det på varenda kanal. Jag tror att det är ett troll som ligger bakom facebook sidan. Jag tror att han vill få massa tonårstjejer att raka av sig håret i onödan.

Det är jag dock inte emot för det hade varit skitkul att se alla rakade tonårstjejers reaktioner när dem får reda på det [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ääh de försöker bara tysta ner det av ngn anledning.

1351219106606.png


   
SvaraCitera

Homer:

Jag tror att han vill få massa tonårstjejer att raka av sig håret i onödan.

Om jag vore Bieber skulle jag också använda min makt till detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Om jag vore Bieber skulle jag också använda min makt till detta.

En så bra livsuppgift som någon! Men nu är det så att lillponken faktiskt är sjuk, så det är väl bra om han får stöd i detta:)


   
SvaraCitera

hixaren:

En så bra livsuppgift som någon! Men nu är det så att lillponken faktiskt är sjuk, så det är väl bra om han får stöd i detta:)

Nja stöd åt alla som drabbats fine, men stöd åt den lille rike, vite pojken på en sån där nivå känns efterblivet.


   
SvaraCitera