Aviseringar
Rensa alla

Justin bieber haters 😉


Ämnesstartare

Det är inte många av er grabbar som gillar Justin bieber. Inte för att jag är ett så stort fan av hans musik eller tycker han är så jättespeciell. Men en sak är säker, ni är så jäkla avundsjuka för att alla brudar skulle dumpa er om de fick chansen att bli tillsammans med honom cuz he got it all! Utseende, ett hjärta och pengar.
Avundsjuka för att alla mellanmjölkspojkar inte är i samma klass som honom, tyvärr 🙂
Ville bara skriva det. Tjingeling


   
Citera

TAKE THE FLAMEBAIT. FAST AS HELL.


   
SvaraCitera

bara för att du inte är en match för Lily Cole.


   
SvaraCitera

Alltså hatar detta. "Ni killar e avundsjuka för att ni inte kan få bruds lika lätt som justin :PP"
FIRST OF ALL
alla killar är inte straight
SECOND OF ALL
alla killar vill inte ba få massa tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha men detta menas till de som hatar honom. DÄRFÖR ATT DET ÄR AVUNDSJUKA. Bara för att han antingen är yngre och har lyckats pretty jävla bra i livet eller till de som har en flickvän eller är brudkåt men när alla tjejer snackar om hur snygg han är 😉
inse det bara. Var det en öm punkt kanske? Hade ni aldrig brytt er hade ni aldrig kommenterat.
FnIzz


   
SvaraCitera

kiesha:

Hade ni aldrig brytt er hade ni aldrig kommenterat.

.........Detta är ett forum, du är medveten om det va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bara för att du inte är en match för Lily Cole

Haha, spelar det någon roll eller? Sanningen är hård lilleman.


   
SvaraCitera

Nu hatar jag inte honom, kunde inte bry mig mindre om människan. Han är en radioprodukt för mig, precis som alla andra, bara att han råkar vara yngre. Kunde inte bry mig mindre verkligen.
Men någon jag däremot hatar är argumentet "du hatar honom/henne/den/det bara för att du är avundsjuk".
Så behöver det verkligen inte vara, även om det säkerligen är så mycket i just detta fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

.........Detta är ett forum, du är medveten om det va?

Ja precis. Men man kommenterar ju oftast bara det man själv tycker är intressant och detta verkade du tycka var en bra grej att diskutera, ogillar du honom eller?[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nu hatar jag inte honom, kunde inte bry mig mindre om människan. Han är en radioprodukt för mig, precis som alla andra, bara att han råkar vara yngre.

......

Jo, oftast är det faktiskt så och det är det jag tar upp. Självklart vet jag att i ALLA fall är det inte så, men i dom flesta och det tycker jag bara är löjligt. Killarna som ogillar honom verkar vara osäkra på sig själv och han gör dem bara mer osäker 😉


   
SvaraCitera

kiesha:

Haha, spelar det någon roll eller? Sanningen är hård lilleman.

trode nästan att du skulle ha något vettigt att komma med fy fan vad besviken jag blir nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

trode nästan att du skulle ha något vettigt att komma med fy fan vad besviken jag blir nu

Haha, din kommentar var inte vettig. Varför skulle min då vara det? Skulle jag ens ta åt mig det minsta lilla när du inte ens vet hur jag ser ut? PUSS [love]


   
SvaraCitera

kiesha:

in då vara det? Skulle jag ens ta åt mig det minsta lilla när du inte ens vet hur jag ser ut

uppenbarligen tror du dig vara snygg nog för bieber i all fall [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

uppenbarligen tror du dig vara snygg nog för bieber i all fall

Maybe 😉 är dock inget större fan av bieber. Tycker bara den åsikten är rätt sann och det ville jag meddela vidare till alla fjantar som du [smile]


   
SvaraCitera

kiesha:

ogillar du honom eller?

Nä, jag tycker att hans musik är helt ok, stundvis jättebra. Gillat honom sen Love Me-tiden. Men som Budos säger, dumt med hela "avundsjuka"-argumentet.

För övrigt så tycker jag att du skall sluta med dina dumma härskartekniker och att försöka förlöjliga människor och förminska dem genom

kiesha:

lilleman

kiesha:

PUSS [love]


   
SvaraCitera