Aviseringar
Rensa alla

Justin bieber haters 😉


kiesha:

ycker bara den åsikten är rätt sann och det ville jag meddela vidare till alla fjantar som d

ha en trevlig kväll lilla troll


   
SvaraCitera

kiesha:

DÄRFÖR ATT DET ÄR AVUNDSJUKA.

Jag gillar inte högerextremism, är jag avundsjuk då? WTF! [shake][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

För övrigt så tycker jag att du skall sluta med dina dumma härskartekniker och att försöka förlöjliga människor och förminska dem genom

haha, det är klart jag gör när han skrev en helt random kommentar om MIG, när det är bieber vi snackar om 🙂 Vad har MITT utseende att göra med denna diskution? PUSS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag gillar inte högerextremism, är jag avundsjuk då? WTF!

Jasså du, det gör du inte. Det ska jag anteckna i carebook.
Grejen är den för de som hatar Justin bieber gör det oftast för att de är avundsjuka. Om jag inte gillar någons musik bara så hatar jag inte denna person för det. Det är bara att sluta lyssna på musiken, bra förslag? [y]


   
SvaraCitera

kiesha:

Det är bara att sluta lyssna på musiken, bra förslag?

Varför skulle haters lyssna på musiken in the first place? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför skulle haters lyssna på musiken in the first place?

För att deras flickvänner alltid gör det och drömmer sig bort om att vara med honom istället [badgrin]


   
SvaraCitera

kiesha:

För att deras flickvänner alltid gör det och drömmer sig bort om att vara med honom istället [badgrin]

Du bara slänger ur dig saker du inte har några underlag för! Jag blir tokig!


   
SvaraCitera

mata inte trollet


   
SvaraCitera

kiesha:

För att deras flickvänner alltid gör det

Haters som inte har några flickvänner då? Hur förklarar du det?


   
SvaraCitera

S3ON:

Haters som inte har några flickvänner då? Hur förklarar du det?

Hur kan du inte vara beredd på ännu ett irrationellt svar innehållande någon märklig tes?


   
SvaraCitera

Jag vet inte om jag skulle kalla mig själv en Justin Bieber hater... Men antingen läser du inte vad han är för person, annars är du en typisk fjortis eller nått och bara gillar han pga. sin musik eller så är du och kanske tycker som han?...

Säg en person i denna värd som inte är avundsjuk på han? Han skulle kunna skaffa tjej direkt pga. sitt kändisskap (annars minst lika svårt för han som andra) och dessutom har han massor av $. Så på kort sikt. Ja jävlar vad jag är avundsjuk! Men på längden skulle jag mått illa och skämmits om jag var han.

Och nej, om jag hade en tjej skulle hon aldrig dumpat mig för honom. Detta pga. vår relation skulle vara för stark dessutom skulle jag aldrig vara ihop med en fjolla som avgudar Bieber.

kiesha:

Utseende, ett hjärta och pengar.

Utseende= Sure, han är ju inte den fulaste grabben jag sett...
Hjärta= Du tror bara. Hört talas om marknadsföring?
Pengar= Precis där har du en poäng, men still min blivande fruga kommer inte lämna mig för pengar.

kiesha:

Avundsjuka för att alla mellanmjölkspojkar inte är i samma klass som honom, tyvärr

Jag är hellre en gris boende i Alingsås än vara Justin Bieber!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle aldrig dumpa min kille för Justin Bieber.


   
SvaraCitera

Is that so! [bigcheers]


   
SvaraCitera
zIGGE

Jorå. Lyssnar på mistletoe just nu XDDDD


   
SvaraCitera

inga tjejer över 15 vill ha honom så vem är avis?


   
SvaraCitera