Aviseringar
Rensa alla

Justin Bieber och One Direction


Ämnesstartare

Jag förstår inte varför det spelar så stor roll om man gillar One Direction eller Justin Bieber. Jag gillar båda men kan nån förklara för mig hur det kan spela så stor roll vad för musik man gillar??
Tack på förhand


   
Citera

JA GILLAR ÅXÅ BÅDA VF VÄLJA EN SÖTIS NÄR MAN KAN GILLA ALLA!?

DF GILLAR JAG HORACE ENGDAHL ÅXÅ


   
SvaraCitera

Jag gillar också båda.

Harry [love]


   
SvaraCitera

Viss musik tyder på att man har faktisk smak osv. poppare som är på modet brukar ej vara det


   
SvaraCitera

JA MEN HALLÅ VAR EN FJORTIS OCH SLUTA BRY DIG OM VAD ANDRA TYCKER OCH LYSSNA PÅ VAD DU VILL OK BRA YOLO HEJDÅ


   
SvaraCitera

mmm de kanske går OM MAN HAR NÅN FORM AV SPLITTRAD PERSONLIGHET1!!!!!!!!!! [confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
Paseo

ehhhh man kan inte gilla båda
det är som att ha kvar kakan men samtidigt äta upp den
det GÅR inte


   
SvaraCitera

och jag gillar också också också båda!!!!! o jag ska köpa en justin bieber tröja snart tror jag. eller ett linne till sommaren, så fab. [blush][love]


   
SvaraCitera

hoppas verkligen på att du är en ung pandatjej...


   
SvaraCitera
Yaren

Kanske för att det är väldigt förekommande bland unga tjejer och det därmed blir töntigare.
Coolare att lyssna på machomusik.


   
SvaraCitera
Yaren

Asså, jag tror det har med skillnaden att göra i samhället. Iförsig så tycker jag personligen om när folk gillar RUSH och andra coolt mansskit som ni inte känner till, men att Justin Bieber är bättre än Skrillex och många kvinnoförtryckande hiphopare som anses som macho och coola.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Dimples


   
SvaraCitera

eyeeeeeeah [love]


   
SvaraCitera

älskar justin bieber, ogillar 1 dir för ja kan inte bestämma mig vem som e sötast o de e jobbit[sad]


   
SvaraCitera