Aviseringar
Rensa alla

Justin Bieber största fan


sincan

HAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

känns som att det går typ 1000 st hatare på varje som gillar honom.och han är snygg o söt, tjejer gillar sånt u know.

bevisar snarare hur ytlig du är som gillar någon bara för looken, musiken är fortfarande skit [confused]


   
SvaraCitera

renesme:

bästa jag sett[love]

tihi[blush]


   
SvaraCitera

lekter:

bevisar snarare hur ytlig du är som gillar någon bara för looken, musiken är fortfarande skit

Gillar honom inte, för att han gör musik som inte passar alls in i min musiksmak och jag tror jag är fel målgrupp för att gilla honom. Men jag ser ingen anledning att hata honom för det.


   
SvaraCitera

Jag gillar Bieber.. Inte för att jag uppskattar musiken, men för att han verkar vara en cool kille. Typ, mammas pojke som kan få helt galet sjukt mycket brudar och som har riktigt mycket pengar. Trots att han suger på att sjunga?

Dold text: satt och köade för att få biljetter. ska se honom i april.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

Gillar honom inte, för att han gör musik som inte passar alls in i min musiksmak och jag tror jag är fel målgrupp för att gilla honom. Men jag ser ingen anledning att hata honom för det.

hört talas om något som kallas för satir på berömda karaktärer? jaså nu gillar du honom inte längre? bestäm dig 🙂


   
SvaraCitera

lekter:

hört talas om något som kallas för satir

tror inte du riktigt förstår vad det betyder.

lekter:

jaså nu gillar du honom inte längre? bestäm dig 🙂

har aldrig sagt att jag gillar honom, bara att jag inte har någon som helst anledning att hata honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tror inte du riktigt förstår vad det betyder.har aldrig sagt att jag gillar honom, bara att jag inte har någon som helst anledning att hata honom.

är inte du tjej då?

Nintendos BFF:

känns som att det går typ 1000 st hatare på varje som gillar honom.och han är snygg o söt, tjejer gillar sånt u know.


   
SvaraCitera
zIGGE

haha vafan

[crazy]


   
SvaraCitera

lekter:

är inte du tjej då?

Nintendos BFF:

känns som att det går typ 1000 st hatare på varje som gillar honom.och han är snygg o söt, tjejer gillar sånt u know.

nej det är jag inte, men ja, han är mycket snygg och söt rent utseendemässigt, men att jag kan se det betyder ju inte att jag gillar honom som musiker.

Image

han har faktiskt snuskigt fina ansiktsdrag osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

nej det är jag inte, men ja, han är mycket snygg och söt rent utseendemässigt, men att jag kan se det betyder ju inte att jag gillar honom som musiker.han har faktiskt snuskigt fina ansiktsdrag osv.

ser ut som en tjej ju..
så du gillar tjejer? 😀

zIGGE:

haha vafan

har du också läst artikeln? :d
http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article15096861.ab


   
SvaraCitera