Aviseringar
Rensa alla

Justin Bieber? Vad tycker ni?


Ämnesstartare

Jag antar nu att alla vet vem Justin Bieber är?

Många verkar hata honom andra andra älskar honom...

Jag undrar vad tänker ni om honom, både hans musik och han själv?


   
Citera

Justin [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet vem han är men tror aldrig jag hört en hel låt med han men han verkar vara årets sell out.

Om man kollar på YouTube så har ju var och varannan video ha kommentarer om hur dum i huvudet han är :s

Men haha! ungar<3 (notera att han är svensk) Undra vad han grundar allt det där på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ingen åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En liten pojke som blivit känd, ok. Tycker ingenting. Tycker att det är fjantigt att folk stör sig så himla mkt på honom, titta inte på honom då för faen!!

Tyckte visst någonting iaf. Man ska ha en åsikt om allt, annars är man dum. Det ska jag lära mina barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inget emot honom så länge jag slipper lyssna.

Har dock problem med alla dessa folk som går omkring och säger hur mycket de hatar honom, jag menar seriöst, ingen ber dem att lyssna, är de så löjliga att de måste prata skit om andra för att må bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cartman dödar honom i senaste South Park-avsnittet. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej något om honom eller hans musik, så kan ej uttala mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I'd hit that. Eller vänta, var han chey?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kunde inte bry mig mindre. alla vet att hans musik bara är till för småtjejer som tycker han är "söt" han har dock ingen talang och han kan inte sjunga

jag ger honom tre år, sen kommer han ha gått under och alla kommer ha glömt honom. han lever på sin söthet och sitt utseende. vänta bara tills han växer upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en sak till, vad är det mer han kan för saker, han kan ju rätt så mycket för sin ålder, spela många instrument, dansa .. etc.. Andra GREJER?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

Andra GREJER?

Han visste inte att man prata tyska i tyskland iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Cartman dödar honom i senaste South Park-avsnittet.

Vilket avsnitt? hehe


   
SvaraCitera