Aviseringar
Rensa alla

Justin Bieber? Vad tycker ni?


Ämnesstartare

patrick bateman:

han har dock ingen talang och han kan inte sjunga

typiskt exempel på avundsjuka/bitterhet. faktum är att killen har talang , även om jag avskyr den typen av musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

typiskt exempel på avundsjuka/bitterhet. faktum är att killen har talang , även om jag avskyr den typen av musik.

avundsjuk? jag skulle gärna ha hans pengar men det gör mig inte avundsjuk. jag vill inte se ut eller vara som honom. jag vill också ha paris hiltons pengar men jag vill fan inte se ut som henne

och nej du bieber har ingen talang. det är som att säga att sverige spelar bra fotboll eller att zac efron är en bra skådis. det är allt fel. bieber kan inte sjunga. eller är det sjungande när han med sin auto-tune mer skriker "baby, baby oh baby" en milon gånger?

lär dig nåt innan du skriver nåt sånt dumt


   
SvaraCitera

Google hade ju gjort en lista på de mest googlade kvinnorna, Justin Bieber låg tydligen på 7:e plats. (Har dock bara hört detta, så har ingen källa för att bekräfta detta)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

avundsjuk? jag skulle gärna ha hans pengar men det gör mig inte avundsjuk. jag vill inte se ut eller vara som honom. jag vill också ha paris hiltons pengar men jag vill fan inte se ut som henne

vad har avundsjuka med utseende att göra? syftade på att han tjänar multum och får alla tjejer han vill, medan du antagligen är oskuld och bor i din mammas källare. om du vore nöjd med ditt liv skulle du inte störa dig så mkt på honom.. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte varför folk hatar honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar ej på småkillar som sjunger "baby,baby,baby". Gillar heller ej att han får en roll i CSI och syns mer än deras huvudkaraktärer [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice smile 00.25 <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är en söt liten pojk, får lite storasysterkänslor. Men hade jag vart hans syster hade jag genast beordrat honom att lägga ner med den smöriga tonårsmusiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

vad har avundsjuka med utseende att göra? syftade på att han tjänar multum och får alla tjejer han vill, medan du antagligen är oskuld och bor i din mammas källare. om du vore nöjd med ditt liv skulle du inte störa dig så mkt på honom..

hahaha får alla tjejer han vill? kan lova dig att ingen äldre än 15 vill ha honom. jag stör mig på honom för jag stör mig på människor som lyssnar på honom.

jag är rätt nöjd med att inga 13-åringar är ute efter mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

Vilket avsnitt? hehe

Men hur svårt är det att kolla upp? Coon vs. Coon and Friends

Det är dock en uppföljare på The Coon, Coon 2: Hindsight och Mysterion Rises. Man kanske borde kolla på dom först om man ska fatta det avsnittet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha får alla tjejer han vill? kan lova dig att ingen äldre än 15 vill ha honom. jag stör mig på honom för jag stör mig på människor som lyssnar på honom.

jag är rätt nöjd med att inga 13-åringar är ute efter mig

han är 16 typ, och väldigt populär bland tjejer även i din ålder har jag hört.

patrick bateman:

jag stör mig på honom för jag stör mig på människor som lyssnar på honom.

makes no sense. tror du stör dig för att ingen lyssnar på dig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

han är 16 typ, och väldigt populär bland tjejer även i din ålder har jag hört.

har du hört? känner du honom eller hans vänner? han kan lika gärna vara bög

ingen tjej jag känner gillar iaf honom

du kan ju kolla upp hans videos på youtube och så kan du se för dig själv att han har mer dislikes än likes, det säger mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

han har dock ingen talang och han kan inte sjunga

Om han inte kan sjunga varför har han så mycket fans? Av nyfikenhet

ungefär 380 miljoner visningar på låten Baby på Youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, talang har han ju inte i alla fall [rolleyes]


   
SvaraCitera