Aviseringar
Rensa alla

Käkar mycket skit...


Ämnesstartare

[party]tja... nu ere så att jag käkar mycket skitgrejer, glass,kakor och sånt när jag är i skolan. Ganska svårt att undvika det.
mitt syfte med träningen är att bli lite större och skaffa mer muskelmassa.
Jag har mycket träningar och sånt och ibland hinner jag inte köra 3 st styrkepass på en vecka. Jag har några frågor...

1. Jag brukar köra axel och rygg på måndag, bröst och triceps på onsdag sedan ben och biceps på fredag.
kan jag ibland ändra så att de blir två st pass efter varann?
Alltså tex axel och rygg på måndagen sedan hinner jag inte med bröst och triceps
på onsdag så jag kör på lördag när jag har tid. Kan jag då köra biceps och ben på söndagen?

2. Jag vill ju somsagt bygga muskelmassa och bli lite större. Men vill inte få mycket fett på kroppen inför sommaren. om jag tex inte hinner träna så mycket styrketräning. tex bara en gång på en vecka, bör jag äta lika mycket som jag gör en vanlig vecka ? (riktigt mycket då) eller lite mindre?

3. Jag rör på mig väldigt mycket just nu och äter mycket. bygger jag muskler då? räknar inte med styrketräningen då jag inte alltid hinner.

TACK!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sluta äta bajs. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanelkamel:

Sluta äta bajs

när mina vänner gör det så tycker jag att det känns konstigt om inte jag gör det.....det får förbli så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Compton GangztaH

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alex11:

ok

= Häftigt.


   
SvaraCitera

Varför snackar du inte med en riktig gym instruktör istället? Det borde ju finnas en om du går på gym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

gym

går inte på gym , e 14


   
SvaraCitera

alex11:

går inte på gym , e 14

Och bara för man är 14 kan man inte gå på gym?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Och bara för man är 14 kan man inte gå på gym?

spelar det stor roll om jag går på gym eller inte? bara för att det finns en gyminstruktör?


   
SvaraCitera

alex11:

spelar det stor roll om jag går på gym eller inte? bara för att det finns en gyminstruktör?

Du lär ju dig träna på rätt sätt. Nu behöver du ju inte träna fel, men jag föredrar att träna på ett riktigt gym där instruktörer finns att fråga om man behöver hjälp.

Plus det kommer alltid upp en träningsfråga lite då och då, och då kan man alltid fråga en instruktör nästa gång man går och tränar än att exempelvis fråga folk i ett forum som tror de vet vad de snackar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alex11:

kan jag ibland ändra så att de blir två st pass efter varann?

Ja, du tränar ju inte samma muskelgrupper så du kan absolut träna två dgr i rad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alex11:

kan jag ibland ändra så att de blir två st pass efter varann?

Ja, du tränar ju inte samma muskelgrupper så du kan absolut träna två dgr i rad!


   
SvaraCitera

Avatar:

Och bara för man är 14 kan man inte gå på gym?

Dem flesta gym är väl från 16 så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

träning

okej men jag har tyvärr ingen möjlighet att gå på gym just nu.

hockey21:

absolut träna två dgr i rad!

härligt![smile]

någon som kan svara på de resterande frågorna?


   
SvaraCitera