Aviseringar
Rensa alla

Kändisar du har träffat?


Ämnesstartare

Vet ej om det redan finns en tråd om detta...

Men, vilka kändisar har du träffat i verkligheten?
Nu menar jag inte att du skrikit "HEJ" till Timbuktu när du gått förbi honom.. Utan när du pratat med en.

Idag så gjorde jag det första gången, jag pratade med Kitty Jutbring, och till och med kramade henne..
Hon rättade till sin tröja och då guppade hennes bröst till, åh, tänk att få squeeza dom och suga på dom.
Jag skulle dö för att få uppleva det igen, och dö för att få squeeza Kittys bröst..

Så nu får ni berätta, när ni har träffat kändisar!


   
Citera

FrökenRakel:

Hon rättade till sin tröja och då guppade hennes bröst till, åh, tänk att få squeeza dom och suga på dom.
Jag skulle dö för att få uppleva det igen, och dö för att få squeeza Kittys bröst..

haha...

jag har pratat med ingvar oldsberg, och den där korte som spelade i handbollslandslaget.


   
SvaraCitera

Jag har nästan pratat med Johan Rheborg (a.k.a. Kenny Starfighter! [zzz]) på en flygplats i Tyskland. Men precis när jag skulle gå fram så gick han därifrån, otur. Gills kanske inte, men det är nog det närmsta jag kommit :')


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

åh, tänk att få squeeza dom och suga på dom.

? [sad]

Den enda kändisen jag kommer ihåg att jag kramat är Carola. Då var jag liten.


   
SvaraCitera

Henrik P [zzz] many times


   
SvaraCitera

Har träffat jättemånga - blir så när man jobbar på liseberg liksom.
Finns några som hänger på vårt stamhak.

Jobbigaste var dock när jag gick in i Peter Siepens på avenyn. Sådär så man stöter emot axlarna ni vet. Vände mig om för att vinka en ursäkt, så såg jag att det var han :c


   
SvaraCitera

träffat ganska många


   
SvaraCitera

Har snackat med Timbuktu, han gav mig en adress att skicka demo till men det blev aldrig av. [crazy]

Hans morsa var engelskalärare på min dåvarande flickväns skola, och lät mig komma med när han skulle dit för att jag rappade och hon tyckte att jag påminde så mycket om honom när han var liten. Han var schysst.

Annars har jag nog inte träffat nån kändis, kändisar är fett kassa.


   
SvaraCitera

Träffat mig själv också förresten, är känd från tidningen! [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

mjölk:

Henrik P

vem är henrik p? [confused]


   
SvaraCitera

Det finns typ 1000 trådar om detta. Det finns något som heter "sök". Prova. Det ska vara rätt givande har jag hört.


   
SvaraCitera

_sofi:

vem är henrik p?

Pontén


   
SvaraCitera

Jag bodde granne med E-type aka Martin Eriksson i ett år. Pratades vid vid några tillfällen, bla annat en gång om hur in i helvete bra badväder det va haha.

Har pratar en kortis med Fredrik Wikingsson inne på ica oxå[party]


   
SvaraCitera

Träffar Hjalle från Mimikry typ en gång i veckan [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera