Aviseringar
Rensa alla

Kändisskvaller!


Ämnesstartare

Vem gillar inte skvaller? Och framförallt; vem gillar inte att ifrågasätta och spekulera kring skvallrets sanningsenlighet? Så här kan en posta skvaller om kändisar (helt tolkningsbart begrepp) och diskutera kring trovärdigheten. Såg för några dagar sedan en tråd om sverigedemokraten Linus Bylund angående avbrott mitt under anförande i plenissalen pga svimning och tillfällig synnedsättning, vad jag förstod det, i alla fall, Denna tråd blev låst pga "inget diskussionsunderlag" (vilket jag ej ifrågasätter) och tänkte därför starta en tråd om allmänt kändisskvaller. Tänkte att, med tanke på tidigare nämnda tråd, finns det kanske något att diskutera kring om ett sådant intresse finns. Hittade ingen liknande tråd och skapade därför denna. Tänkte att vi kan börja med att spekulera kring ovan nämnda ärende då den som sagt blev låst. Så, här är länken till videosnutten>  tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/article67189.ab så fritt fram (om moddar ej misstycker :')) att fortsätta spekulationerna  kring denna, alternativt spinn vidare på något annat. 

Hjärta


   
Citera
Kudhos

Snitches get stitches. 

Loose lips sink ships.

Golare har inga polare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen: Vem gillar inte skvaller? Och framförallt; vem gillar inte att ifrågasätta och spekulera kring skvallrets sanningsenlighet?

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Snitches get stitches. 

Loose lips sink ships.

Golare har inga polare.

ply:

Galen

Hahaha är det bara jag som finner detta intressant eller åtminstone underhållande? :')


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:
Vem gillar inte skvaller?

Jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inget "skvaller" men vet YOHIOS adress 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går rykten om att Kendall Jenner skulle varit otrogen med sin syster Kourtney Kardashians man ScottFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har det allvarliga handikappet att jag inte vet vilka en överväldigande majoritet är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt att jag inte bryr mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:
jag kan inget "skvaller" men vet YOHIOS adress 

Haha tufft! Var bor han? CoolBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hälsade och gick 1m från Marcus Hellners föräldrar idag

nära nog till kändisskvaller jag kan dela med mig av... :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:

Haha tufft! Var bor han? CoolBlink

könsmogatan 26 igh 1101 854 62, sundsvall och hans riktiga namn är 
Kevin Johio Lucas Rehn Eires


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån som tästat ringa?


   
SvaraCitera

Går rykten om att Laila bagge träffar en 25årig toyboy


   
SvaraCitera