Aviseringar
Rensa alla

Känner doften av grillat


Ämnesstartare

Och hoppas innerligt, även om jag inte tror på det. Däremot har jag redan käkat grillat detta året[cool]Och med grillat menar jag grillat på grill, utomhus. Våran ena kock is the shit. Våran andra är... well, ibland bara shit[bigsmile][blush][ops]

Nån mer som käkat grillat än? Alltså grillat på grill, utomhus, inte nåt jävla "ugnsgrillat" eller whatever.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nää inte än
väntar tills man kan sitta ute


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

väntar tills man kan sitta ute

Det kan man ju göra reda nu[y]Eller ja, i alla fall i Fredrikshamn i Danmark[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det kan man ju göra reda nu[y]Eller ja, i alla fall i Fredrikshamn, Danmark[ops]

jaa klart man kan [crazy] men just nu går det inte i någon behaglig temperatur [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men just nu går det inte i någon behaglig temperatur

Jo! Här gör det det[crazy]Kanske i Göteborg också, vet inte hur vädret är där just nu[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jo! Här gör det det[crazy]Kanske i Göteborg också, vet inte hur vädret är där just nu[confused]

ja men inte här [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja men inte här

Åhhh så vaaarmt o skönt i solen[love]Och det BLIR grillat!!! Trodde mitt luktsinne spelade mig ett spratt bara för att jag så gärna ville ha grillat[love]

Ångrar dock att jag inte tog med mig motorcykeln när jag hade chansen[mad][cry]Om jag bara hade vetat att det skulle bli så fint väder idag[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och det BLIR grillat!!! T

flintastek? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi grillade korv och grejor på kontoret på öltorsdan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

flintastek?

Vet inte än faktiskt, men det brukar vara 3-4 olika saker. 22 magar att mätta, och det finns alltid tillräckligt för att alla ska kunna ta minst en bit av varje[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

22 magar att mätta, och det finns alltid tillräckligt för att alla ska kunna ta minst en bit av varj

aha gött 😀

gillar flintastek [blush]
ogillar grillad korv [sad] iaf sånadär hot dogs. spyr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ogillar grillad korv [sad] iaf sånadär hot dogs. spyr

Det har vi aldrig fått, inte hotdogs. Korv får vi, men alltid såna där va heter de ehh va heter de...[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]WTF!!! Kolla realterade trådar!!
"sexbutiken orion säljer parfym med doften av urin."
WTF[cry]
"Är jag gravid eller känner jag av ägglossning?"
Och vad FAN har det med grillat o göra?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

"sexbutiken orion säljer parfym med doften av urin."

[love]

Storchen84:

men alltid såna där va heter de ehh va heter de...[bigsmile]

chorizo?? eller sånadär tjocka korvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

chorizo?? eller sånadär tjocka korvar?

Precis. Fast wait... är inte chorizo tjock?[confused]Men i alla fall, chorizo eller den andra... salsiccia eller hur det nu stavas. Hoppas du vet vilken jag menar.


   
SvaraCitera