Aviseringar
Rensa alla

Känner du någon som har/har haft cancer?


Ämnesstartare

Det här med cancer är ju verkligen fruktansvärt, och jag såg precis en jättesorglig grej om det  Gråter och kände att jag ville kolla med er hur ni förhåller er till cancer. Det sägs ju att var tredje svensk kommer att få cancer, vilket är en jättesorglig prognos och ger åtminstone mig lite ångest... Ledsen

Känner du någon som har/har haft cancer?

Vill passa på att tipsa om Ung Cancers önskelista 2014 där 80 st cancersjuka medlemmar runt om i landet skrivit ner sina önskningar och där alla kan vara med och hjälpa till för att de ska bli verklighet enbart genom engagemang. Målet är att alla önskningar ska vara uppfyllda till julafton. Spana in den och se om du kan hjälpa till eller känner nån som känner nån (som känner nån...) som kan göra det!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Zymba: Ja (bekant räknas också)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flera


   
SvaraCitera

Ja, min farmors mor dog i cancer. 


   
SvaraCitera

Zymba: Ja

Flera stycken 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Min mormor hade haft bröstcancer, min dagisfröken dog i cancer, min mormors syster dog i cancer (usch har mycket sånt i släkten nu blir jag nervös...), en gammal väns mor dog i cancer, en kollega har haft cancer, en av mina gamla klasskamrater har haft cancer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min farfar, mormor, farmor, gammel farmor, gammel mormor och en jävla massa fler... Ledsen De jag räknade upp dog av cancer...


   
SvaraCitera

Zymba: Ja (bekant räknas också)

farmor fick bröstcancer på gamla dar, dock ingen aggressiv form så hon behövde aldrig opereras vad jag minns. en granne och mamma till en barndomskamrat fick också bröstcancer, tror den sedan spred sig, men hon blev frisk iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: jag

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja
dem är inte längre med oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Farmor, farmors syster, mormor och en gammal klasskompis. Det känns som att jag inte fått med alla, men det är några stycken, åtminstone. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Flera stycken, olika sorters.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Ja

Min far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så ledsen av denna tråd, usch ville inte sprida så jobbig stämning i forumet Ledsen Men antar att det, nånstans, kan ses som fint att vi alla trots våra olikheter förenas i kampen mot cancer! Hjärta


   
SvaraCitera