Aviseringar
Rensa alla

Känner du någon sverigedemokrat?


Ämnesstartare

Om du inte gör det kan du ju om du bor nära någon, så kan ni bli vänner[smile]

Så känner du någon eller ska du hitta en ny kompis?

URL borttagen


   
Citera

Fanns sammanlagt 10st från de städer där jag har bott, så nej. [tard]


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Typ hälften av bönderna i min bekantskapskrets? [shake]

Fast de är inte tekniska nog för att ha upptäckt nymodigheter som internet, eller typ elektricitet alls. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Nej, eller det hoppas jag inte.


   
SvaraCitera

åh ja e också sängvätare!!!


   
SvaraCitera

Jo jag känner 2. Den ena blev vald till att sitta i kommunen och den andra fick hoppa av för att hon ska ha barn.

Dold text: Den som blev vald till kommunen råkar vara gift med en kille från minns inte men med detta efternamnet borde de säga något: Mazeitavicius. Han är ej född i Sverige och har inte bott här särskilt länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Fast de är inte tekniska nog för att ha upptäckt nymodigheter som internet, eller typ elektricitet alls. [rolleyes]

Haha[bigsmile] härligt...

Ingen jag känner heller, men hittade 5 stycken i kommunen...

undra ifall den här sökgrejjen ledder till att några sdare får oönskat besök...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Dold text:

😀 Underbart! hehe


   
SvaraCitera

Mogen länk lol [rolleyes]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hixaren:

Haha[bigsmile] härligt...

Hittade en bekant samhällstjej som var medlem också. Blev förvånad, hon verkade vettig. [confused]


   
SvaraCitera

Kviq:

Hittade en bekant samhällstjej som var medlem också. Blev förvånad, hon verkade vettig. [confused]

Vad är det för fel på SD nu då? [tard]


   
SvaraCitera

hixaren:

undra ifall den här sökgrejjen ledder till att några sdare får oönskat besök...?

Moget med häxjakt, väldigt moget.

"Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem"


   
SvaraCitera

Förmodligen gör jag det, men de vågar inte gå ut med det öppet. Inte mot mig iaf. Hade blivit en passionerad högljudd diskussion isf.


   
SvaraCitera

Kan ju tilläggas att alla de som är registrerade är folk som aktivt sökt sig till SD och erbjudit sig som aktivister, inte bara random folk som diggar SD.


   
SvaraCitera