Aviseringar
Rensa alla

känner en obehagligpeddosnusk-känsla när jag tänker på att man måste torka sitt barn efter den gjort no.1 and no.2


Ämnesstartare

Min flickvän vill ha barn men inte jag för det är äckligt att torka barn när dom skitit oh pissat. känns peddo att torka barn. jag kommer aldrig klara av oh göra det bara för det.


   
Citera
Ämnesetiketter

StartPaket:

Min flickvän vill ha barn men inte jag för det är äckligt att torka barn när dom skitit oh pissat. känns peddo att torka barn. jag kommer aldrig klara av oh göra det bara för det.

Du bör nog vänta med barn i vilket fall som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Du bör nog vänta med barn i vilket fall som helst.

ja jag vill vänta. och jag är jätteorolig att min flickvän kanske är med barn. är lixom orolig hela tiden ):


   
SvaraCitera

köp en slav


   
SvaraCitera
time
 time

StartPaket:

jag kommer aldrig klara av oh göra det bara för det.

När du väl är redo för barn kommer du att älska att torka upp kiss och bajs bara för att det är DITT barns kiss och bajs. Alla andra ungars bajs kommer förmodligen vara äckligt i dina ögon dock, men du behöver inte gå runt och oroa dig. Se till att ni skyddar er ordentligt bara.


   
SvaraCitera

Jobba på dagis ett tag så kommer du över det.


   
SvaraCitera

vadå det är väl det man ser fram emot?


   
SvaraCitera

StartPaket:

det är äckligt att torka barn när dom skitit oh pissat.

mhjo [tard] jobbade på ett dagis ett par veckor och de var askul tills någon ropa "frööööööken, ja är fäärdig!". Ja bah "okej?" "ja, du måste torka!" "what eheee, torka själv" "men papp .." "torka själv"

meeeeeen när man skaffar egna små liv kommer de säkert naturligt. Eller nåt.


   
SvaraCitera

jag jobbar på dagis, byter typ tio blöjor om dagen, haha man vänjer sig. Visst det är inte det bästa som finns men men.
Sen tycker jag iofs inte du verkar mogen för att skaffa barn och jag tycker heller inte att du ska låta dig tvingas till något du inte vill och känner dig redo för.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jag jobbar på dagis, byter typ tio blöjor om dagen. Visst det är inte det bästa som finns men

Nej men endå. Min kompis praoa på ålderdomshem, och hon fick också byta blöjor. [cute]


   
SvaraCitera

kennyman:

Nej men endå. Min kompis praoa på ålderdomshem, och hon fick också byta blöjor.

[chocked]Ofta praoelever får byta blöjor? Brukar inte de typ få bädda sängar, städa, laga mat och fika med de på hemmet? höhö. Byta blöjor på äldre hade jag däremot haft problem med.. Av någon anledning.. Men sen älskar ju jag barn och vill jobba med det, så kan ha med det att göra!


   
SvaraCitera

Man vänjer sig,
när min son skitet i byxan sötter jag byxorna under kranen och drar bort det med händerna...
I början? Nej, inte från början ;D


   
SvaraCitera