Aviseringar
Rensa alla

Känner mej sviken hjälp?


Ämnesstartare

Det här hände idag, nyss. Och behöver hjälp med vad jag ska göra NU. Pronto.

För några dagar sedan sprang jag och min pojkvän in i en gammal kompis till honom. Som var hög och frågade om vi ville köpa valium :S Dagen efter sa min kille att han skulle till den kompisen. Dom hade inte umgåtts på 1 år sen min kille slutat med droger. Jag sa att ja inte ville det och till slut så gav han med sej. För han ville väl inte bråka. Sen idag var han till den kompisen utan att säja något. Jag smsade honom "vart är du" typ. Och han svarade inte. Sen ringer han mej o säjer att han missat bussen hem, och varit med den kompisen. Och fick komma till mej och sova. Och jag känner mej sviken. Så nu har vi knappt pratat på hela kvällen. Han säjer bara "men är du seriös? varför blir du sur för det?" typ. Och jag säjer att han inte behandlat mej med respekt. Han sa att hans mobil var avstängd när ja smsade men det tror jag inte på.

Nu har han gått och lagt sej. Och det här känns jättehemskt. Alltså vad gör jag? Skulle hata om vi bara ligger på varsin ände av sängen hela natten. Vill lösa det här nu. Men vad ska jag säja?

Help me ??? Jag är ocksåså dålig på att förklara hur jag känner. Hrm.


   
Citera

Kom han hem påtänd?
Om inte så är det ju fine.


   
SvaraCitera

Ät mycket gröt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kom han hem påtänd?
Om inte så är det ju fine.

Nej det gjorde han inte. Men det är mer att han inte sa någonting. Och han borde inte umgås med sånna. (risk för återfall?)


   
SvaraCitera

Bambilambi:

Och han borde inte umgås med sånna. (risk för återfall?)

Nej, det "borde" han inte, men han bestämmer ju själv över sitt eget liv.
Men få klarar av att hålla sig drogfria om de tar upp kontakten med sitt "gamla" liv igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur som helst vad säjer jag till honom nu? Alltså jag är så dålig på ord!!!!! [shake]


   
SvaraCitera

Förklara att du inte vill att han börjar droga igen.
Tror nog att han fattar själv att han måste bryta helt med sitt gamla liv.
Om han verkligen vill hålla sig ren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjoo.. tack[crazy]


   
SvaraCitera

Bambilambi:

Han sa att hans mobil var avstängd när ja smsade men det tror jag inte på.

Fixa inställningarna så du får leveransrapport (utan att han vet).


   
SvaraCitera