Aviseringar
Rensa alla

Känner mig


Ämnesstartare

det e rätt inställning you go girl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Jag är!

omformulerar: har du av en psykiatriker, i kanske samråd med psykolog, blivit diagnostiserad med detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har du av en psykiatriker, i kanske samråd med psykolog, blivit diagnostiserad med detta?

vad spelare för roll egentligen?
borderline schmorderline


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

omformulerar: har du av en psykiatriker, i kanske samråd med psykolog, blivit diagnostiserad med detta?

Någonting borde jag få skylla på. Annars mår man inte så här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

vad spelare för roll egentligen?
borderline schmorderline

Tycker ej att man ska slänga sig med sådant sådär bara då de som inte har borderline, schizofreni etc inte kan förstå hur jobbigt det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Jag skulle märkt det om du visat mer av din svaghet!

Det bör märkas att jag är extremt självkritisk, t.ex., vilket bör räknas som svaghet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Någonting borde jag få skylla på. Annars mår man inte så här.

kolla upp då, men du mår ju inte bättre med en stämpel på dig att någonting verkligen är fel på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Det bör märkas att jag är extremt självkritisk, t.ex., vilket bör räknas som svaghet

Jobbigt 🙁
du får uppfostra dig själv bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tycker ej att man ska slänga sig med sådant sådär bara då de som inte har borderline, schizofreni etc inte kan förstå hur jobbigt det är.

Fast borderline slänger ju alla hur mycket som helst med, även vården! släng hit å släng dit, släng det säger jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Det förstod jag, men hur skulle det kunna appliceras på att få en starkare viljekraft?

de små sakerna klarar du förhoppningsvis av och kan känna dig lite stärkt av och då orkar du förhoppningsvis mer, och vill mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

ast borderline slänger ju alla hur mycket som helst med, även vården! släng hit å släng dit, släng det säger jag!

Fast de utreder ju oftast åtminstone!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast de utreder ju oftast åtminstone!

aah typ ett kryssformulär, veckorevyntest 2.0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

aah typ ett kryssformulär, veckorevyntest 2.0

Ja. Men det är ju bättre at få det diagnostiserat av en sådan diplomerad krysstant än att sitta och komma på det själv för att ursäkta sitt beteende/känna sig originell el liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Fast borderline slänger ju alla hur mycket som helst med, även vården! släng hit å släng dit, släng det säger jag!

!!!

(kanske borde påpeka att jag ej har fått denna kastad på mej för säkerhets skull)

men den är himla poppis, likt ADHD, nya flugan, men hoppas experterna kommer till insekt

känner mej helt bong i huvet


   
SvaraCitera