Aviseringar
Rensa alla

Känner mig äcklig och använd.


Tracka inte ned på dig själv, bruden. Var lite självständig, gjort är gjort men man kan lära sig av sina misstag osv.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Nej, jag vill ha råd hur jag ska tänka.
Men den enda som visar lite respekt iaf. Shit.

ja shittt


   
SvaraCitera

Tycker du ska ladda hem massa sköna serier och käka glass tills du inte pallar mer [smile] Tänk inte på det, liksom.. Bjud hem lite vänner och hitta på nått.


   
SvaraCitera

det är jobbigt 🙁 det kommer gå över med tiden... du måste arbeta med det. prata med någon vän för att få det ur dig bara..


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Jag vet inte vad jag ska göra, jag har tappat all respekt för mig själv och jag vill inte att det ska bli värre.

Sluta sup och knulla.

canthurrylove:

jag har ju det.

Hur länge har du supit och knullat runt kontra hur länge har du inte gjort det?
Men som sagt. Ät glass och kolla på TV. Umgås med vänner och må bra.
Låt tiden gå - du kommer över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta dig i kragen helt enkelt om du inte vill må såhär, i princip inga andra råd som faktiskt hjälper vad jag vet.

Dock fåru ju tänka på att alla gör misstag, ett gäng i livet faktiskt.


   
SvaraCitera

du måste ta reda på varför du hade sex eller drack alkohol, om du fortsätter kan du utveckla ett missbruk eller ett självdestruktivt beteende som kan bli jävligt svårt att komma ifrån. Jag tar dig på allvar iaf, som övriga inte verkat gjort. för jag har varit med om något liknade själv och tro mig - det är inte kul när det gått för långt! sök hjälp nu och ta reda på varför du gör som du gör...

Och framförallt - inse ditt värde, jag är säker på att du vet att du är värd bättre än såhär! Tillåt inte dig själv att behandla dig som skit - för då kommer andra också att göra det.


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Tack!

de va de lilla, men sånt där är aldrig kul.. man gör nått så man trotsar sig själv på nå vis..


   
SvaraCitera

Sluta tyck synd om dig själv.


   
SvaraCitera

sculptura:

Sluta tyck synd om dig själv.

hon tycker väll inte synd om sig själv, för att hon skriver hur de ligger till????


   
SvaraCitera

sofajaaa:

hon tycker väll inte synd om sig själv, för att hon skriver hur de ligger till????

Jag tycker det låter som det.
Låter som hon inte har någon kontroll över sig själv, och verkar vilja att man skall säga "Hoppas det blir bra, du är duktig" osv.

Det är att sluta om man vill, gjort är gjort, lämna det, stop crying.


   
SvaraCitera

Sorri om jag är sådan. Men jag tror du kan sluta, du verkar ju motiverad och sådär, det är inget att hänga upp sig på. Fortsätt inte i samma mönster bara, det är failure.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inte mycket annat än att försöka acceptera vad som har hänt och inse att du faktiskt har ett egenvärde ändå. Det spelar ingen roll hur många du legat med, du är betydelsefull ändå. Om du tar dig ur ditt nuvarande mönster så kan du glädjas åt vad du åstadkommit. Kan stundtals känna igen mig i dina tankar.


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

HAHAHA, våra inlägg kom samtidigt. [bigsmile]

Barnbidrag:

kom

Barnbidrag:

kom

Barnbidrag:

kom

Barnbidrag:

kom

[blush]


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Idag känner jag mig så äcklig, utnyttjad och använd. Det känns som att jag aldrig kommer känna mig ren igen.

Tja, så hade jag också känt. Som tur är så drack jag bara sprit för att må bra.


   
SvaraCitera