Aviseringar
Rensa alla

Känner mig ensam 🙁


Ämnesstartare

Har inte så mycke kompisar, ngn som känner som mig typ?


   
Citera

Har själv valt att inte ha särskilt många kompisar då jag ofta tycker mycket illa om folk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej vet inte, e väl olika så, men tycke de e tråkigt


   
SvaraCitera

feel ya 


   
SvaraCitera

Hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej


   
SvaraCitera

hej 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner ni samma?


   
SvaraCitera

Sofiegbg:
känner ni samma?

ibland


   
SvaraCitera

Jag känner igen mig. Jag gillar att umgås med folk med jämna mellanrum men har få nära vänner, jag vill ha det så. Jag tycker att det är bättre med kvalitet än kvantitet.


   
SvaraCitera
Semlan

nä har jobbigt många vänner men har bara få äkta vänner. men jag är nästan alltid prat sugen om du vill snacka 🙂


   
SvaraCitera

Känner också att jag inte har så många vänner ibland :/


   
SvaraCitera

Jag känner samma. Ibland har jag kompisar ibland har jag verkligen inte det... 


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Razor:
Jag känner igen mig. Jag gillar att umgås med folk med jämna mellanrum men har få nära vänner, jag vill ha det så. Jag tycker att det är bättre med kvalitet än kvantitet.

Det där är typ jag. Jag har gjort slut med mina närmsta "vänner" för att just det, de var inte riktiga vänner... Det var kontroll/svartsjuka och det pallade inte jag. Blev rätt ensam sedan när jag inte hade några nära vänner alls (ni vet, sådana en kan ringa till och bara snacka utan att det kommer till frågan "Så vad var det du ville?"). Nu börjar jag få lite fler relationer/bättre relationer till vissa men tycker det är knepigt med relationer ibland. Så jag känner mig ensam mer ofta än sällan.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Så länge det beror på valda skäl går det ju att förändra till det bättre.


   
SvaraCitera