Aviseringar
Rensa alla

känner mig in stängd


Ämnesstartare

jag e 7k och det är jätte jobbigt att bara sova. gå på toalette. äta. dricka. bli mobbad av sin familj. känns som jag håller på att dö.
det bästa är ungdomar.se...
jag är alltid jätte stressad o d känns jätte jobbigt och tråkigt. men ibland om jag sitter vid datorn känns d litebättre.
känns som jag inte kan göra nånting nästan. finns inget och göra.
sen om jag ser någonannan som mår jättedåligt eller nåt jobbigt så tkr jag det är jobbigt. typ förra året då var det en som var ute med sin hund o bara skrek åt den för inte dengjorde som hon ville. och jag tyckte det var jätte elakt och blev jätte ledsen.
och det är jätte tråkigt också att man måste dricka massa alkohol och sånt för att få kompisar enligt vissa... och ha sånna intressen som egt man inte vill ha. och låtsas man är cool men jag är egt inte det, är bara ngt annat


   
Citera
Ämnesstartare

känner mig helt borta också glömmer bort allt hela tiden
men det e kanske för jag är sjuk
men jag mår dåligt för jag mår aldrig bra lr kan aldrig vara lugn o jag trivs inte ngt
tkr alla som jag träffar o pratar med verkar som dom inte mår jätte bra heller. o det är tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visst jag kanske har ngn psykisksjukdom & är deprimerad men d är bara för jag har jätte dåligt liv som jag inte trivs med o vet inte hur jag ska kunna ändra d så d blir mer som jag tkr d ska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrev bara allt jag tänkte på nu. utom en sak för jag tyckte det var jobbigt att ha med ett ord som hette "begränsat" o dt var i det jag tänkte. vet inte vfr men tkr det är jobbigt att ha med en del ord som inte är så vanliga för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som d aldrig blir bättre även fast jag försöker göra alla saker som jag tror är bra t.ex äta nyttigt röra på mig plugga jobba prata med psykologer
har inte blivit bättre av ngn av dom sakerna
och nu har jag jätte knakiga leder och stel nacke som om jag är en 60 åring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste åka & köpa mat idag med orkar inte det. orkar inte gå 1 meter utan att dö av att jag är så mkt feber och trött
och min mamma är jätte elak igår bara jag gick utanför mitt rum så börja hon o dem härma apor för dem vill reta mig o säga jag är en apa.
och idiot fittan hennes sambo är också cp och först städade dom badrummet sen gick jag in där. sen efter skulle han städa badrummet bara för att säga att han tycker jag är jätte äcklig.
men jag är inte jätte äcklig dom sja är mkt äckligare
min mamma idiot häxan sitter bara och kollar på tv hela tiden på min och min brors tv som vi ärvde och hon fick inte ta den. men hon tog den ändå.
jag hatar att hon tkr jag är skyldig henne jätte mkt pengar och allt skit bara för jag finns o hon behövde ta hand om mig när jag var liten
även fast hon typ inte gjort de
sen hatar hon alltid mig när jag gick i skolan för jag inte var kompis med dem populära och inte var som dom. för man måste vara jätte normal enligt henne annars ska hon skrata och kalla en skit ord
och så som jag lever nu är d typ att vara på samma ställe som hon helatiden o jag hatar d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k'änner för att mörda alla i hela världen utom några
nej men vill bara hitta ngt sätt att inte behöva vara med dom som jämt ska ha mig som mobb offer
jag är jätte ful och äcklig så ingen gillar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill sova nu men snart kommer dem Normala vakna och gå upp och ska skrika och då vaknar jag igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d här blev lite som en blogg
hooppas d får vara kvar
kan skriva in mer här sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill allt ska bli jätte bra istället men om ngn tkr det är jätte bra nu vill jag inte förstöra d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ så allamänniskor kan vara vän mot varandra istället för att försöka döda varandra och bara tänka på sig själv helatiden
och sluta vara så himlla fega


   
SvaraCitera

Kan ju inte påstå att detta var trevligt att läsa men om du behöver få ut det så behöver du det och ingen kan säga ett skit om det, finns så många andra skittrådar det vet jag, har gjort en massa genom åren. Hoppas ditt liv vänder på sig MVH någon som låtsas vara trevlig och snäll och positiv.

Det är svagt att vara svag. Jag hatar svaga människor, säger jag iaf. Det är bara för att jag är svag så jag hatar alltså mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ifall alla fick 1 bättre liv tillexempel inte bli mobbade skulle dem vara mer bätttre också
elelr ha bättre klimat bättre luft mer närings rik mat
och fick veta mer vad olikasaker gör ist för att man ska bli skrämd från o göra vissasaker o ha ngn annan som bestämmer över en även fasst man är vuxxen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Kan ju inte påstå att detta var trevligt att läsa men om du behöver få ut det så behöver du det och ingen kan säga ett skit om det, finns så många andra skittrådar det vet jag, har gjort en massa genom åren. Hoppas ditt liv vänder på sig MVH någon som låtsas vara trevlig och snäll och positiv.

ville bara testa att skriva allt jag tänkte på och se om det gjorde nåt
blev lite lugnare av d...

tack för du läste & svarade...


   
SvaraCitera

den läskiga vampyren:

tack för du läste & svarade...

Människor som hjälper folk genom att skriva är skitstövlar = jag. Jag skulle aldrig få för mig att hjälpa någon annan må bättre i verkligheten, jag hatar verkligheten så varför skulle jag. Detta är allt jag kan göra för jag ska tro att jag är bättre än jag är. Människor är dumma, jag vill bli ekonomiskt oberoende så jag kan flytta iväg och gömma mig ifrån omvärlden så jag slipper alla.

Det enda folk bryr sig om är pengar


   
SvaraCitera