Aviseringar
Rensa alla

Känner mig lurad


Ämnesstartare

Greger_EFG:

Nej men alla är vi ju LITE så, även om jag eg bara känt det ett par ggr, är ju skitkul o kunna visa upp en grymt söt tjej som flickvän liksom 🙂

Mja, mjo. Visst, det kan jag hålla med om. Men det är inte som om jag skulle ligga med/bli tillsammans med för just den sakens skull, och jag förstår inte riktigt varför diverse internetbeskrivningar antyder att folk skulle göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ofrivilligt sluppit aaaallt sånt där hittills [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det bara jag som tycker det är lite smått roligt eftersom TS har skrivit om sex och tjejer och fittor osv innan? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom ni inte har haft ett uttalat (monogamt) förhållande så har du inget att vara sur över, (om ni nu inte har haft någon regel om att inte umgås med andra pojkar) förutom att hon inte dök upp när ni skulle träffas. Det kan ju ha berott på ett missförstånd eller att hon fick allvarliga förhinder, du kan ju omöjligen få reda på varför om du inte frågar henne.
Det hjälper dig inte att försöka "spela svår" eller att vara "manlig" och inte visa dina känslor.

Är du kär i tjejen, så svälj din stolthet och berätta det för henne - rent ut. Är du trött på att bara penetrera hennes vagina utan att få ut något förhållande ur det - prata med henne, säg att du vill ha ett förhållande och att du inte mår bra av att bara ha sex.

Hon kan inte läsa dina tankar.
Det är väldigt möjligt att hon inte ens vet att hon sårat dig så mycket som hon har gjort, eftersom er kommunikation mest verkar bestå av sociala spel och inte så mycket "rakt på sak".

Sluta lek och PRATA med henne. PRATA. Kommunicera. Det är A och O i ett förhållande, vare sig man är KK eller har ingått exklusivt partnerskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Ja då träffar man någon i flera månader och har sex med dom 4ggr per träff xD

aha, fattade inte att det rörde sig om 4 månader[cute] trodde ni bara träffats ett par gångr typ. läser slarvigt[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Vill ha kramar, mys och bra sex. Då blir jag glaaaad[love][bigsmile][bigsmile]

Ja, men inte mer intresserad eller sugen på mera.

hejkattunge:

Är det bara jag som tycker det är lite smått roligt eftersom TS har skrivit om sex och tjejer och fittor osv innan? [rolleyes]

Varför är det roligt?

mediakatt:

Men det är inte som om jag skulle ligga med/bli tillsammans med för just den sakens skull,

Nej, men det väger ändå det också, ger man ett dåligt intryck bland kompisarna får man problem :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Nej, men det väger ändå det också, ger man ett dåligt intryck bland kompisarna får man problem :S

Alltså, det är ju rätt jobbigt att ha pojkvän/flickvän och vänner som tycker aktivt illa om varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Alltså, det är ju rätt jobbigt att ha pojkvän/flickvän och vänner som tycker aktivt illa om varandra.

För mig handlade det snarare om att övertyga vännerna^^

Fast dom verkade ju gilla en så d va nog inte problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Varför är det roligt?

Jag vet inte riktigt. Verkligheten slår tillbaka typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Ja, men inte mer intresserad eller sugen på mera.

Jo[rolleyes]
Att någon drygar sig mot mig gör mig bara ointresserad och smått äcklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Jag vet inte riktigt. Verkligheten slår tillbaka typ..

Hur menar du nu?

Om något så är det väl att jag distansierade mig från allt annat jag skrivit och tänkt som fick henne att sticka.

Perioden av mitt liv då jag skrev de sakerna var tiden hon var som mest intresserad, att hon skulle dra när jag bestämde mig att satsa på endast henne, det var väl snarare ironiskt då du verkade tro att mitt tidigare beteende var felaktigt eller nått.

Verkligheten har inte slagit tillbaka, jag hade bara tappat kontakten med den en stund.

Tro mig, du har ingen aning om vad du pratat om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Att någon drygar sig mot mig gör mig bara ointresserad och smått äcklad.

Dryga e nog fel ord, jag använder starka ord för grejer jag gör då jag i grunden är alldelles för snäll.

Det jag menar är att visa intresse och sen vara kall, push pull, hot and cold, man teasar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Det jag menar är att visa intresse och sen vara kall, push pull, hot and cold, man teasar.

Men nej[sad]
Jag skulle falla pladask för killar som fixar mysiga utflykter eller filmkväll med endast mys eller så! Åhhhhhh. Gief me.

Teasing är bara roligt under själva sexet^^
Eller roligt och roligt.. småhärligt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag skulle falla pladask för killar som fixar mysiga utflykter eller filmkväll med endast mys eller så! Åhhhhhh. Gief me.

Hahah vad har det med saken att göra? Ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hahah vad har det med saken att göra? Ingenting.

Jo. Jag menar att "kall, push pull, hot and cold, man teasar" inte skulle funka på åtminstone mig utan det som jag skrev.


   
SvaraCitera