Aviseringar
Rensa alla

Känner mig mobbad


Ämnesstartare

Jag är den enda personen som gillar våld i hela min skola känns det som, alla andra tycker att våld är fel och barbariskt. När jag sade att våld i någon mån borde vara okej så dampade en tjej totalt och vägrar att ens erkänna mig "som en människa" sade hon.

Är våld verkligen så tabu? Till och med läraren gaddade ihop sig. Stärkte min tanke om att folk väljer åsikter för att de är "trendiga" och "accepterade".

Fan vad djup jag blev[blush]


   
Citera

Våld e asnajs, inget säger håll käften som ett slag på axeln! [party]


   
SvaraCitera

eller i magen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela världen har blivit fredsälskande veganer, det suger verkligen anus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Hela världen har blivit fredsälskande veganer, det suger verkligen anus.

Ja, det har nog alltid varit så att man måste rätta sina åsikter efter andra, underföstått i en demokrati.


   
SvaraCitera

Våld är destruktivt. Våld förstör skönheten. Skönhet är njutning. Att höja sin levnadsfaktor genom att skada andra är fel väg att gå.
Våd suger kuk, och det gör du också. [smile]


   
SvaraCitera

så länge du inte slår ngn som inte vill slåss så kör på


   
SvaraCitera

Våld är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

levnadsfaktor genom att skada andra är fel väg att gå.

Våld är like fel som att äta godis.[mad]

värdeuppgift:

så länge du inte slår ngn som inte vill slåss så kör på

[ops]


   
SvaraCitera

De flesta i världen är sissies [n]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Våld är like fel som att äta godis.[mad]

Nej. Våld suger och godis suger, men våld suger snäppet mer faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Nej. Våld suger och godis suger, men våld suger snäppet mer faktiskt.

Jag kan förstå att våld suger mest för personer som inte har så mycket självförtroende [cry][ops]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Jag kan förstå att våld suger mest för personer som inte har så mycket självförtroende [cry][ops]

Våld suger för de som känner att de kan ta den mest optimala och intelligenta vägen i livet, än om den är slingrig. Har man fingertoppskänsla, så har man. Har man "knytnäveskänsla", så passar man som en duplobit bland lego.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Har man "knytnäveskänsla", så passar man som en duplobit bland lego.

...du har visst aldrig byggt lego.Fingertoppskänsla har du inte i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Våld suger för de som känner att de kan ta den mest optimala och intelligenta vägen i livet, än om den är slingrig. Har man fingertoppskänsla, så har man. Har man "knytnäveskänsla", så passar man som en duplobit bland lego.

Förvånad att du inte sade "självförtroende suger" och bröt din trend där. Samt att det är mycket snack om att vara intelligent, men folk som du vet inte så mycket vad det innebär. Många brukar ju använda generaliserande "intelligentargument" för att gömma det faktum att det också rör sig om att de är lite svaga och fega med bristande självförtroende. Jag förstår dig grabben, du kan vara lugn.[wink]


   
SvaraCitera