Aviseringar
Rensa alla

Känner mig så ensam och i behov av intim kärlek


Ämnesstartare

S3ON:

Nae, är inte den typen som berättar för vem som helt om känsliga privata ting. Drar gränsen här ungefär, blir för intimt!

Du är ju ändå anonym här [wink]
(om du inte skrivit in person uppgifter i din informations grej). Men jag respekterar det iaf.

OF 5:

Så där kände jag också i din ålder. Det har inte förändrats.

Jag är också rädd för att det kommer fortsätta såhär för mig, men har du försökt göra något åt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

vad gör du om dagarna?

Pluggar, går ut med någon kompis. (oftast bara en och en och inte grupper och om det är grupper är det oftast Bio). Tränar också regelbundet, lite småstyrketräning hemma med vikter samt spelar fotboll, funderar på att sluta dock.


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

Pluggar, går ut med någon kompis. (oftast bara en och en och inte grupper och om det är grupper är det oftast Bio). Tränar också regelbundet, lite småstyrketräning hemma med vikter samt spelar fotboll, funderar på att sluta dock.

kan du inte hitta något intresse utanför skolan där du kan träffa tjejer i ett annat sammanhang? då kan du hitta tjejer som är äldre och/eller delar något intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tycker ändå att det indikerar en respektlöshet där eventuell partner enbart blir en accessoar. Tycker bara det är ett taskigt vis att reflektera över relationer på.

Fattar seriöst inte vad du snackar om. Jag vill inte bara ha vilken tjej som helst för att få kärlek. Självklart vill man hitta en fin och söt tjej som man delar gemensamma grejer med mot att sedan mynna ut i ett förhållande.. Du pratar som att jag bara skulle kunna ta första bästa tjej och knulla sönder henne på toan, nej jag är inte sån och kommer aldrig bli.


   
SvaraCitera

tänk på din "image" också, din avatar skriker svart och svår ensamvarg. [cute]


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

Du är ju ändå anonym här

googlar man "S3ON" finner man min facebook, så var det förr iaf när jag "råkade" länka ihop med spotify. [blush]


   
SvaraCitera

sunk:

svart och svår ensamvarg.

ÄR BÄSTA IMAGEN NÅGONSIN[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

tänk på din "image" också, din avatar skriker svart och svår ensamvarg.

Jag är inte ensam på det sättet. Jag har ju mina kompisar, jag har mina sociala relationer i skolan men rent generellt känner jag mig ensam, längtan efter bekräftelse är enorm.

sunk:

kan du inte hitta något intresse utanför skolan där du kan träffa tjejer i ett annat sammanhang? då kan du både hitta tjejer som är äldre och/eller delar något intresse.

Tänkte försöka ta kontakt med tjejer lite senare i gymnasiet eller kanske ta kontakt med en tjej som nu går i gymnasiet, förra terminen gick i högstadiet.. Hon verkade väldigt intresserad ett tag, bara det att hon var intresserad i en tidpunkt i mitt liv då jag var väldigt deppig och inte alls mycket sociala relationer i skolan.. Tack för förslag!


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

ÄR BÄSTA IMAGEN NÅGONSIN[love]

menar inget illa, men tycker den är väldigt tröttsam (om än söt på många).


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

Fattar seriöst inte vad du snackar om. Jag vill inte bara ha vilken tjej som helst för att få kärlek. Självklart vill man hitta en fin och söt tjej som man delar gemensamma grejer med mot att sedan mynna ut i ett förhållande.. Du pratar som att jag bara skulle kunna ta första bästa tjej och knulla sönder henne på toan, nej jag är inte sån och kommer aldrig bli.

Nä, du förstår inte. [zzz] Vi kan lämna det där innan det går över styr. Om du ändå vill veta så kan du skicka ett PM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

googlar man "S3ON" finner man min facebook, så var det förr iaf när jag "råkade" länka ihop med spotify.

Jaha okej. Fan att det finns så många som känner sig ensamma i denna värld egentligen när man tänker efter, skulle vilja göra alla dessa människor glada. Finns en kille i min skola som knappt säger ett ord, han måste ha väldigt grov Social Fobi men fan vad synd det är om honom, man lider av se honom ensam hela tiden.. [sad]


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

han måste ha väldigt grov Social Fobi

Man ser på honom att han lider av det eller? Kan ju vara fråga om en person som trivs i det läget annars, antisociala personlighetsstörningar förekommer ju. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man ser på honom att han lider av det eller? Kan ju vara fråga om en person som trivs i det läget annars, antisociala personlighetsstörningar förekommer ju. :/

Han stirrar in i väggarna, kan inte ha mer än en hundradels sekund ögonkontakt, går runt med stilla armar, håller på med fingrarna hela tiden. Ja nervös och nej han verkar absolut inte njuta av det, alla människor behöver väl socialt umgänge och kärlek. Undantag för psykopater kanske, vad vet jag egentligen [chocked]


   
SvaraCitera

brukar du bli dissad av tjejer du visar intresse för, eller försöker du inte ens?


   
SvaraCitera

(Neej, prickarna funkar inte for det blir dubbelt upp)

Jag var i samma blyga period som du under två år. Allt var skit och jag mådde så fruktansvart dåligt. Jag snackade inte med någon forutom med min basta kompis och drog mig alltid undan nar det blev sånna dar tvingade sociala stunder.

Men nu under sommaren har det skett ett mirakel. Jag bytte skola och borjade på IB, och nu ar det precis som jag aldrig någonsin har haft problem. Jag har kommit over min utseendefixering och pratar jattemycket med folk i klassen, samtidigt som jag har borjat i en kor, gått med i privatgrupper som hjalper med till laxor efter skolan och dessutom hjalper jag andra elever med norska.

Jag sager inte nu att du kommer komma over dina problem, men det ar ju mojligt. Jobba med dig sjalv och gor forandringar om du inte ar nojd. Sitt inte kvar i samma sits, men gor istallet någonting åt saken. Våga ta chanser.


   
SvaraCitera