Aviseringar
Rensa alla

Känner mig såå lurad..


Ämnesstartare

Jag träffade en sjukt söt kille som heter Alexander på en fest tidigt i höstas och vi har typ messat och så och blivit väldigt bra kompisar. Han är enligt mig typ helt perfekt på alla sätt, ett år äldre än mig, lång blond vältränad , charmig med fint leende etc och han har snälla kompisar med. Han är lätt att prata med och vi har börjat umgås mer och mer. I början sågs vi mest ute med andra kompisar men han har varit hemma hos mig flera ggr nu och jag har varit hemma hos han med. Jag har fått ganska starka känslor för honom men han visar inget intresse tillbaka på det sättet, vi typ hånglade lite en ggn men efter det har han typ undvikit att hamna i sånna situationer med mig och sänder typ bara ur "kompisvibbar". Senaste tiden när jag ringt och frågat om han vill komma över och göra något slutar det ofta med att han typ sitter och spelar tv-spel med min lillebror Wille. Inte så att han dissar mig men han vill typ inte umgås bara vi två. Om min bror däremot inte är hemma eller vi är ute med andra kompisar beter han sig nästan som om vi var ihop, bortsett från att det aldrig händer nått mer än typ kramar etc. 

Till slut frågade jag Alex rakt ut vad han höll på med och han typ "vadå vi är ju bara kompisar eller hur". Så pratade vi ganska länge om det och han bad om ursäkt om han typ gett otydliga signaler (wtf lixom!?) Han vill bara vara vänner och är inte intresserad av att ha flickvän just nu etc. Efter det har vi knappt umgåtts nånting pga att jag tycker det är jobbigt och jag känner mig dum.

Men nu han han börjat umgås med min bror (eller de bara fortsatt som innan typ) och han är typ hemma hos mig 1-2 ggr i veckan och vi typ hälsar och kallpratar lite sen är han med min bror. Tänkte först att de var lite konstigt för det är 2 års åldersskillnad mellan dem, men de har mycket gemensamt med, de är typ lika långa, båda spelar fotboll och hockey och de gillar samma spel etc och verkar alltid ha väldigt kul tillsammans så jag släppte det ganska fort även om jag typ är lite avis.

Men så nu i fredags kom förklaringen. Jag var på en fest med några tjejkompisar och kom hem sent för visste att föräldrarna skulle vara borta med pga de skulle på fest med. Iaf så ligger Alex och Wille och sover i soffan framför tvn, och Wille håller om Alex som typ ligger på honom och Wille har ena handen under resårkanten på Alex kalsonger, typ som att de legat och hånglat och sen somnat. Asså jag kände mig så jävla lurad och svartsjuk för min jävla lillebror han snott  min kille typ. Sen insåg jag såklart att min bror är bög, och Alex med.. Tänkte först väcka dem innan mamma och pappa kom hem men jag var upprörd och arg och tänkte att de får faktiskt skylla sig själva så jag lät dem ligga kvar.

Nästa morgon var Alex borta och allt var typ som vanligt och mina föräldrar verkar inte ha märk nånting så Alex måste ha vaknat och gått hem innan de kom tillbaka. Wille sov fortfarande men jag väckte han och fråga vad fan som hände och först spelade han oskyldig men till slut lackade han och sa att han och Alex "knullat skiten ur varandra i tre månader" och frågade om det störde mig! Sen lugnade han sig lite och fick mig att lova att inte säga något till nån. Wille berättade också att alla gånger han sagt att han sovit över hos sin bästa kompis har han egentligen sovit hos Alex..

Hela situationen är är helt sjuk och jag kan typ inte snacka med nån om det utan att outa både Alex och min bror. Även om jag och Wille bråkar ibland är han faktiskt en bra bror och jag vill inte sätta honom i skiten, och nu när jag vet sanningen är dem faktiskt sjukt söta tillsammans.

Vet inte vart jag vill komma med detta, ville typ bara skriva av mig för jag har ingen jag kan parata med om detta, och om nån har nått vettigt att komma med är det mest ett + typ..


   
Citera
Ämnesstartare

Sannamorr: Tänkte först att de var lite konstigt för det är 2 års åldersskillnad mellan dem, men de har mycket gemensamt med, de är typ lika långa, båda spelar fotboll och hockey och de gillar samma spel etc och verkar alltid ha väldigt kul tillsammans så jag släppte det ganska fort även om jag typ är lite avis.

2 år? stor åldersskillnad?? Hur gamla är ni?!?! :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Hur gamla är ni?!?! :$

undrar ocksååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: 2 år? stor åldersskillnad?? Hur gamla är ni?!?! :$

absentthinking: undrar ocksååå

Jag är 15 och killarna 16 och 14 vad det nu spelar för roll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om dom vill vara homosexuella så är dom det, det är inget du kan göra åt, tyvärr. Live and let live, typ.

Sannamorr:

Jag är 15 och killarna 16 och 14 vad det nu spelar för roll..

Gäller byxmyndighet också för homosexuella?


   
SvaraCitera
Yaren

cool story! 
Nej men det är väl inte konstigt egentligen. Bra att du frågade Alex, och att han var rätt så ärlig ändå. Jag tror du kommer över honom och jag ni kan säkert vara vänner. Tycker du ska stötta din lillebror och Alex, de verkar ändå vara schyssta killar. Om de är förälskade, då är det ju så. Sen har ju du rätt att vara svartsjuk nu i början 


   
SvaraCitera
Yaren

challeballe
Gäller byxmyndighet också för homosexuella?

Hahaha såklart. Men det är såpass liten skillnad att det knappast kan ledas till åtal xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan lider med dig 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ställ upp i Jerry Springer tillsammans med Alex och din bror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår att det kan kännas jobbigt, men är det inte ganska trevligt att lillebrorsan hittat kärleken i din killkompis då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Ställ upp i Jerry Springer tillsammans med Alex och din bror.

Eller Dr. Phil. Eller Maury. Fy fan vad TV suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

challeballe:

Eller Dr. Phil. Eller Maury. Fy fan vad TV suger.

JS är ju roligare. Där slåss de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jerryjerryjerryjerryjerry


   
SvaraCitera
reben

d1a e vfr man inte ska förvänta sig saker ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

JS är ju roligare. Där slåss de.

happy_legs_springer.jpg


   
SvaraCitera