Aviseringar
Rensa alla

känner mig som skit


senap123:

Invandrare från arabländerna,kurder,zigenare och sådana människor förtjänar ändå inte att leva

Du förtjänar inte och leva. Din äckliga jävla parasit, borde skära kulorna av dig.


   
SvaraCitera

senap123:

Äh vafan han körde på dig med sin jävla bil, han kunde ha dödat dig eller fått dig paralyserad så han förtjänade det, skit i vad dom andra här i tråden säger.

Invandrare från arabländerna,kurder,zigenare och sådana människor förtjänar ändå inte att leva

JÄVLA RASSE [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]
ALLA ÄR TALIBAN INNERST INNE! SÄRSKILT DU SOM DU BETER DIG! [no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senap123:

Invandrare från arabländerna,kurder,zigenare och sådana människor förtjänar ändå inte att leva

Varför skulle inte alla "såna människor" som du kallar det inte få leva?
Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och till TS.

Det är bra att du i alla fall inte mår bra över vad du har gjort.
Du kanske skulle må bäst utav anmäla dig själv och få hjälp ur de kriminella banorna redan nu när du är så pass ung så du kan leva ett bättre liv sen.


   
SvaraCitera
time
 time

Complicated:

Din äckliga jävla parasit, borde skära kulorna av dig.

Floppsen:

JÄVLA RASSE

Nirr:

Idiot.

Vill bara be er hålla god ton. Vill ogärna dela ut fler varningar.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vill bara be er hålla god ton.

Så ger du ingen tillsägelse till idioten som hetsar mot folkgrupp? [tard]
Är hela UM vridet å korrupt eller?


   
SvaraCitera
time
 time

Floppsen:

Så ger du ingen tillsägelse till idioten som hetsar mot folkgrupp?

Med "ogärna dela ut fler varningar" försökte jag visa att varningar redan utdelats utan att peka ut någon och vara odiskret.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Med "ogärna dela ut fler varningar" försökte jag visa att varningar redan utdelats utan att peka ut någon och vara odiskret.

Kan du ju markera detta genom att editera bort folkgruppshetset och på så sätt få bättre ton i forumet [no-no]


   
SvaraCitera
time
 time

Floppsen:

Kan du ju markera detta genom att editera bort folkgruppshetset och på så sätt få bättre ton i forumet

Tas inlägget bort har jag i praktiken ingen grund för min varning då jag inte kan referera till inlägget om någon behöver granska det. Därför måste det (tyvärr) stå kvar.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Därför måste det (tyvärr) stå kvar.

Värdelöst system! Borde ju kunna dölja inlägg så att bara mods ser det


   
SvaraCitera

Om det nu är sant det du säger och att du verkligen mår dåligt utav det kan du ju börja med att anmäla dig själv och se vad som händer. Troligtvis inte jättemycket men det kanske känns bättre.

Sen när du ändå känner att det du gör är fel kan det väl vara läge att försöka ta sig ur skiten och lämna det där umgänget. Det är inte lätt och att kontakta någon psykolog eller liknande för att ha någon att tala med kan vara bra. Det kommer vara tungt och ensamt många gånger och man får lust att gå tillbaks till dem men har man någon att tala med och som får en att orka stå emot blir det mycket lättare.

En annan sak som jag själv gjorde för att lätta mitt samvete när jag lämnade sån där skit bakom mig var att ta kontakt med de jag vet jag sårat och prata ut med dem. Men man får respektera om det finns vissa som inte vill träffa en igen.

Och nej jag har aldrig halvt slagit ihjäl någon för ett paket cigg men en hel del skit har man ju hunnit med att orsaka.


   
SvaraCitera

allt är ditt fel.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Värdelöst system! Borde ju kunna dölja inlägg så att bara mods ser det

Men sluta grina, du förstör hela tråden.

OT: Du är en tönt.


   
SvaraCitera

Renesmee:

Men sluta grina, du förstör hela tråden.

Du förstör hela tråden med din närvaro [no-no]


   
SvaraCitera
time
 time

Floppsen:

Borde ju kunna dölja inlägg så att bara mods ser det

Det är möjligtvis något man skulle kunna ta upp i Önskemål och synpunkter, men annars tycker jag att det är lite väl omständigt och att det bör räcka med att aktuell mod har sagt att det har tagits hand om.


   
SvaraCitera