Aviseringar
Rensa alla

känner mig utnyttjad


Blivande_japan:

isf beror det på att du ej flyttat hemifrån än, pga: när man gjort det vill de att man ska vara hemma jämt

haha tror inte det är så i mitt fall men fan vilken gullig morsa du verkar ha då[crazy][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

haha tror inte det är så i mitt fall men fan vilken gullig morsa du verkar ha då[crazy][smile]

man ska aldrig säga aldrig, har hört många som upplevt samma sak![crazy]

jadå hon er snel[love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

man ska aldrig säga aldrig

det säger jag till folk jämt och ständigt men det enda svar man får är "jo ALDRIG!"

om tillochmed jag kommit dit jag är nu då kan alla[smile]

Blivande_japan:

jadå hon er snel

min med när hon lagar min mat...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sen skulle vi tydligen tapetsera i köket

Jag gillar din mamma, utnyttjande är braaa! (Njäh, men det är bra att du får mat![bigsmile])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

min med när hon lagar min mat...

verkar som att du ej tkr så mkt om din mami

Findus:

Jag gillar din mamma, utnyttjande är braaa! (Njäh, men det är bra att du får mat![bigsmile])

sant, behöver nog mat[party]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sant, behöver nog mat

Ja det gör du! Förresten har jag skapat en tråd om dig och fjärilarna.. (Kommer jag bli varnad för off topic nu? I så fall ber jag så mycket om ursäkt på förhand och hoppas att folk har överseende med min fatala okunskap..osv.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Findus:

Förresten har jag skapat en tråd om dig och fjärilarna..

oki, ska kolla[love]

Findus:

(Kommer jag bli varnad för off topic nu? I så fall ber jag så mycket om ursäkt på förhand och hoppas att folk har överseende med min fatala okunskap..osv.)

ne, pga har tråden i kategori: klotter![wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

verkar som att du ej tkr så mkt om din mami

jo då jag älskar min mor fast hon gillar nog inte mig[crazy] och kanske inte så konstigt för även en ängel kan ha varit en skitstövel en gång i tiden[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

och kanske inte så konstigt för även en ängel kan ha varit en skitstövel en gång i tiden[cute]

sant[crazy]


   
SvaraCitera