Forumet - känner ni er som 1 avvikare

känner ni er som 1 avvikare

214 0 40

Spana också in:

men tror nog att nästan alla känner sig konstiga. eftersom att det finns en viss bild av hur man ska vara och sådär, så blir det ju att alla bara visar den bilden utåt, och då tror alla att alla andra är jättenormala och man själv är den enda som inte är precis sån, så man anstränger sig för att också verka normal. så blir det bara en ond cirkel av att alla går runt och försöker verka normala och tror att de är konstiga.

om man tänker efter så är det nog bara en stört liten del av sitt inre som man visar utåt i sitt vardagliga liv. så eftersom att det är så för alla så blir det att man jämför sitt eget inre jag med andras yttre, och då verkar man jättekonstig i jämförelse.

gud vad rörigt och filosofiskt det blev, svamlar bara :$
Vet inte, tycker det beror på vart jag är för stunden och i vilket umgänge jag varit senaste tiden. Där hemma kände jag mig verkligen som en avvikare men var bekväm med det då jag inte alls ville leva mitt liv som de flesta utav dem. När jag flyttade hit blev jag mer osäker på vad jag är. Känner mig mer som folk här om jag får använda ett sånt uttryck, men det kanske beror på att man inte känner en människa av alla dem man springer förbi på stan här och därför inte har en aning om hur dom är.

Har inte så mycket att jämföra mig själv med här och det tycker jag är skönt.
Nintendos BFF:

men vf inte du är ju jättebra lounge, alla älskar dig ju

alla är väll att överdriva :-P

men handlar väll i grund och bottnen om att älska sig själv.. vilket jag inte gör, ibland

Nintendos BFF:

men tror nog att nästan alla känner sig konstiga. eftersom att det finns en viss bild av hur man ska vara och sådär, så blir det ju att alla bara visar den bilden utåt, och då tror alla att alla andra är jättenormala och man själv är den enda som inte är precis sån, så man anstränger sig för att också verka normal. så blir det bara en ond cirkel av att alla går runt och försöker verka normala och tror att de är konstiga.om man tänker efter så är det nog bara en stört liten del av sitt inre som man visar utåt i sitt vardagliga liv. så eftersom att det är så för alla så blir det att man jämför sitt eget inre jag med andras yttre, och då verkar man jättekonstig i jämförelse.gud vad rörigt och filosofiskt det blev, svamlar bara :$

du är klok du gugge

det är en intressant tanke