Aviseringar
Rensa alla

Känner tjejen när killen kommer?


Idiotpod:

Har du själv erfarenhet tro?

i princip varje gång, ja.


   
SvaraCitera

Reeplay:

i princip varje gång, ja.

Så din kille måste berätta om du kommer? [confused]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Låter som ett nyårslöfte; att försöka mig på det där. HMMMM

bra med löften sådär i efterhand [y]

öva ensam, sluta precis när du känner att du kommer, och håll emot, sen fortsätter du, då får du två gånger i rad typ.


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Så din kille måste berätta om du kommer? [confused]

haha men nej ..åh så urmjölkat. Denna konversation slutar nu (och ja det är för att jag har tappat tråden)


   
SvaraCitera

Reeplay:

haha men nej ..åh så urmjölkat. Denna konversation slutar nu (och ja det är för att jag har tappat tråden)

Nej nej, det gör den INTE! VILL VETA 😀


   
SvaraCitera

Anarkandi:

öva ensam, sluta precis när du känner att du kommer, och håll emot, sen fortsätter du, då får du två gånger i rad typ.

Aha, men det är ju inte samma sak? :c


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Nej nej, det gör den INTE! VILL VETA 😀

men jag snackar bara en massa smörja ..kommer inte ens ihåg vart jag börja och är för lat för att ta reda på det


   
SvaraCitera

Budolicious:

Aha, men det är ju inte samma sak? :c

jo, man kan ju fortsätta längre då iaf 😮 det är i princip det som är multipla orgasmer, tjejen får det bara om hon spänner emot när hon kommer, då kommer hon, och sen kommer hon igen, gör man det som kille är det samma sak, när man kommer så aktiveras sömnhormon och sånt där så att man tappar sexlusten, men inte om man får multipla och håller emot när man kommer så att orgasmen inte blir lika mäktig.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

jo

Jahaja. Trodde det var något annat. Nåja, då känner mig inte efterbliven som inte kunde det innan då[smile]


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Så din kille måste berätta om du kommer? [confused]

Vad tänkte du där?


   
SvaraCitera

Anarkandi:

när man kommer så aktiveras sömnhormon och sånt där så att man tappar sexlusten, men inte om man får multipla och håller emot när man kommer så att orgasmen inte blir lika mäktig.

Fast ah, det är ju inte varje gång man slaknar direkt efter att man kommit "på riktigt" och fortsätter man efter det trots impulser att sluta så är man ju till slut pepp på att fortsätta och kan efter ett tag igen kom once more => multipla orgasmer utan att "hålla emot" [y]


   
SvaraCitera

stereo total:

Vad tänkte du där?

Läst hela konversationen?

(Det började som ett skämt dock)


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Läst hela konversationen?

Jajamensan. Men du var väl inte seriös?


   
SvaraCitera

stereo total:

Jajamensan. Men du var väl inte seriös?

....

Nähä?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

- Öh, gumman, ja tror du kom nyss...
- Va, gjorde ja?

Tokskrattar. Natthumor [y]


   
SvaraCitera