Aviseringar
Rensa alla

Känns anal-sex lika för tjejer och killar ?


Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

...mmm, utan glidmedel?

visst men om jag får köra in nånting i dig [crazy]


   
SvaraCitera

ikujikuj:

visst men om jag får köra in nånting i dig [crazy]

Det får du inte. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

Det får du inte

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

Det får du inte

du får börja[smile]


   
SvaraCitera

idixxx:

för dom skiter antagligen större turds

Visst gör vi!


   
SvaraCitera

ikujikuj:

[cry]

Lipsill. [no-no]

ikujikuj:

du får börja[smile]

[cute]


   
SvaraCitera

Det lär det knappast göra, det känns ju inte ens lika för tjej och tjej i vissa fall, så att det skulle vara så för killar är ju inte speciellt troligt.

För övrigt, hade det varit så självklart skönt bara för att killar ska ha sin g-punkt där så hade väl alla suttit och kört sig själv i röven, men det gör de väl inte? Jag kan säga att jag testat, utan framgång. Standard-faping is the shit, om man ska jämföra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEIN. Killar gillar det pga prostatan, tjejer har ingen sån. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för vilka känns det skönare ?


   
SvaraCitera

Tobbish:

För övrigt, hade det varit så självklart skönt bara för att killar ska ha sin g-punkt där så hade väl alla suttit och kört sig själv i röven, men det gör de väl inte? Jag kan säga att jag testat, utan framgång. Standard-faping is the shit, om man ska jämföra.

Jag hävdar att du inte varit engagerad nog. Alltså, jag tror det med att man inte fingrar arslet har mer med att man fått lära sig att det är snuskigt och lortigt där bak och att BÖGAR GÖR DET DÄR!!!!one. Jag tror om man ger sig fan på att få en anal orgasm så går det nog vägen som fan. Men man får ge det en chans. jag har inte stoppat upp nåt där för jag inte vill få massa skit på handen/gurkan/toalettborstskaftet likxom


   
SvaraCitera

poppop:

Jag hävdar att du inte varit engagerad nog.

Nej, tydligen inte. Men jag har försökt hitta någon form av njutning, och det har inte lett till någon framgång. Inget som varit jämförbart med att

poppop:

Alltså, jag tror det med att man inte fingrar arslet har mer med att man fått lära sig att det är snuskigt och lortigt där bak och att BÖGAR GÖR DET DÄR!!!!one.

Jag har haft fingrar där och jag har haft oskyddat analsex med mitt ex. Så den där filosofin köper jag inte. Även om den gäller för många så hör jag inte till den gruppen.

poppop:

Jag tror om man ger sig fan på att få en anal orgasm så går det nog vägen som fan. Men man får ge det en chans.

Det är möjligt. Men när man ska börja tvinga sig själv att ha skönt så tror jag man missar en viktig poäng. Det är ungefär som att testa alla världens snussorter i tron om att man ska hitta en man gillar, trots att man inte hittat den bland de 97 första man hoppats gilla.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera