Aviseringar
Rensa alla

Känns som att jag typ är ensam på denna sida just nu!!


Ämnesstartare

el ah, ingen har skrivit på typ 20 min el nått!!!!

har haft en weirdo midsommar
fick se min Vater ramla i diket typ 2 ggr tror han kmr ha ont imorgon

så har jag tagit årets första dopp

och variot på typ värmländsk fjortisfest

Dold text: nej had eej gjort det i nykert tillstånd

vad har ni gjort????


   
Citera

Blivande_japan:

vad har ni gjort????

Sett Sage Francis på Webster Hall! [y]


   
SvaraCitera

grillat kött läst manga och druckit öl 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

druckit öl 😀

jag med

öl är f1 äckligt


   
SvaraCitera

suttit här bl.a, är nörd som ej super[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

suttit här bl.a, är nörd som ej super[blush]

hade du kommit förbi värmland hade du kunnat supa hela natten osv, det enda folk gör här typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitter och sörjer över att mitt nybakade bröd ej kom med hem/tog slut är typ hungrig nu


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

öl är f1 äckligt

nää då de är gott 😀


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hade du kommit förbi värmland hade du kunnat supa hela natten osv, det enda folk gör här typ

haha men det hade jag ju gjort här också om jag inte hade mått dålig bara[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

nää då de är gott 😀

nee sådetså!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

haha men det hade jag ju gjort här också om jag inte hade mått dålig bara[sad]

vekling!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vekling!

mm vet, folk har redan sagt det[sad][blush]


   
SvaraCitera

Var ensam här igår. Skapade kyckling-tråd.


   
SvaraCitera

Jag har räddat kaninungar på "hängnan" (ett ställe där det finns en massa djur som de lånat från folk). Det var ett gäng äldre kaninungar i en sådan markbur så att de kunde beta, men det var en unge som inte såg helt kry ut, den låg helt utsträckt på marken och var alldeles uppsvälld! Efter som att det var rexar (en kaninras med underbart mjuk, ullig päls [love]) så kunde jag lista ut vilken uppfödare som ägde dem så jag ringde till vår ordförande i kaninavelsföreningen här och berättade hur det låg till med dem och sedan fick jag gå in till kaninerna och vara veterinär (lyssna, klämma och känna på magen). Efter det så var det några som ville ha mitt nummer så att de kunde ringa och be om råd ang. deras kaniner. [blush] Det visade sig att Jenny (uppfödaren) hade sagt att de absolut INTE skulle ha något kraftfoder efter som att de inte var vana vid bete, men de hade ändå en JÄTTESKÅL (ungefär lika mycket som en kanin ska äta under en månad [shake]) med pellets + alldeles för mycket bete som de lovat att klippa ned. [n]


   
SvaraCitera

Är på glesbydgen i Halland och skriver detta. Där har jag skjutit med luftgevär, varit tvungen att lägga mig normal tid inatt och hörde ett läskigt ljud i skogen igår när jag var ute och gick med hunden. [surprised]

Snart åker vi nog hem till ''civilisationen'' igen, som ligger 2 timmar bort. Passerar Ullared på vägen, yippie. [blush]


   
SvaraCitera