Aviseringar
Rensa alla

känns som ett mirakel 🙂


Ämnesstartare

Trots alla jobbiga/hemska känslor jag kände i ett års tid (när jag var tillsammans med en kille) känner jag ändå att jag älskar mig själv, och jag vill inte vara någon annan för allt i världen 🙂 Är inte det lite konstigt? underbart såklart, men känns konstigt :p när vi var tillsammans hatade jag mig själv så mycket, han fick behandla mig hur han ville jag brydde mig inte.

är det någon som känner eller har känt något liknande? [smile] typ att det har känts som ett mirakel nåt som har hänt


   
Citera
Ämnesstartare

kraamisz:

han fick behandla mig hur han ville jag brydde mig inte.

Misshandlade han dig fysiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev sjukt glad när jag och ex bröt upp, log som en sol i två veckor

Dåliga killar är till för att dumpas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

han fick behandla mig hur han ville jag brydde mig inte.

låter väldigt ohälsosamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Misshandlade han dig fysiskt?

nej, men psykiskt är nästan ännu värre
eller lika dåligt båda två

Postorderhoran:

blev sjukt glad när jag och ex bröt upp, log som en sol i två veckor

[bigsmile]

Postorderhoran:

Dåliga killar är till för att dumpas.

Ja. Önskar att jag hade dumpat mitt ex mycket tidigare. Men jag är glad att han inte finns i mitt liv längre. Även fast jag saknar närheten ibland. Jag förtjänar någon bättre.

Liebestraum:

låter väldigt ohälsosamt

ja det var det också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att de flesta börjar kännas så när de blir kära och allt bara blir jobbigt. Knäppt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

nej, men psykiskt är nästan ännu värre
eller lika dåligt båda två

Jo, det är klart. [sad]

Tur att du lämnade den där dumma jäveln! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Ja. Önskar att jag hade dumpat mitt ex mycket tidigare. Men jag är glad att han inte finns i mitt liv längre. Även fast jag saknar närheten ibland. Jag förtjänar någon bättre.

så känner jag också. Och det är klart du förtjänar någon bättre! Du förtjänar den bästa! Eller näst bästa, för ari får du inte. [blush] Ibland är det ju inte alltid läge att göra slut, det tar emot liksom. Jag fick ett mycket lägligt bråk om barn (hej snubben jag är 17 och tänker inte skaffa barn än) så det var "lätt" att spela över på det och göra slut. GÖTT VAR DET.

ad fick dig att ta steget att lämna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Känns som att de flesta börjar kännas så när de blir kära och allt bara blir jobbigt. Knäppt.

förstår inte vad du menar?[blush]

S3ON:

Tur att du lämnade den där dumma jäveln!

det var nog lite mitt fel också att han behandlade mig som skit. han hade/har asberger och jag var väldigt otydlig. ena stunden sa jag att jag älskade honom (fast jag aldrig gjorde det) för jag visste att det var det han ville höra. andra stunden sa jag att jag inte visste vad jag kände. jag förstår att han blev förvirrad..men han förföljde mig typ, ville alltid veta vad jag gjorde osv. och tjatade konstant på mig. aja, det är bra att han är borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

aja, det är bra att han är borta

Kolla inte bakåt, se framåt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

förstår inte vad du menar?[blush]

Ne, blev fel. Men om man är kär och så, då verkar ju många tillåta den där personen man är kär i att behandla en hur som helst (dåligt) - just för att man älskar den personen.

Blev lika oförståeligt igen, men gjorde ett försök i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kolla inte bakåt, se framåt!

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra lärdom av tidigare erfarenheter, men...

S3ON:

Kolla inte bakåt, se framåt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

så känner jag också. Och det är klart du förtjänar någon bättre!

[smile]

Postorderhoran:

ad fick dig att ta steget att lämna?

det var min mamma[blush] hon sa typ "det är nog bäst om ni inte träffas" eller nåt sånt. jag kommer inte ens ihåg hur det slutade, alltså när vi slutade ses. [blush] jag och mitt ex alltså

Renesmee:

Ne, blev fel. Men om man är kär och så, då verkar ju många tillåta den där personen man är kär i att behandla en hur som helst (dåligt) - just för att man älskar den personen.

jag var inte ens LITE kär i den här killen[blush]

Storchen84:

Dra lärdom av tidigare erfarenheter, men...

S3ON: Kolla inte bakåt, se framåt!

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som att du kommit över killen nu och behöver en ny som kan visa dig din plats igen[confused]


   
SvaraCitera