Aviseringar
Rensa alla

Kännsliga killar..


Ämnesstartare

Finns dom??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 *Vinkar och pekar på mig själv, som ett exempel*

 Jag kan dock vara överkänslig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på mot vad. Olika killar är olika känsliga mot olika saker.

Hjärta


   
SvaraCitera

alltså...
klart att vi finns.
dock ofta så att vi inte visar det för vem som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer vill inte ha känsliga och snälla killar. det är det som är det jävliga. man måste vara så satans jävla hård. dom tänder på att man är elak mot dom. det roliga är att tjejer själva är snälla och känsliga men tydligen är det fel att vara det om man har en penis. hycklare. bara för att man är snäll och känslig är man ingen sk toffel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
tjejer vill inte ha känsliga och snälla killar. det är det som är det jävliga. man måste vara så satans jävla hård. dom tänder på att man är elak mot dom. det roliga är att tjejer själva är snälla och känsliga men tydligen är det fel att vara det om man har en penis. hycklare. bara för att man är snäll och känslig är man ingen sk toffel.

ni måste kunna vara både och


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, män är gjorda av sten har jag hört.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

ni måste kunna vara både och

men varför? vad tjänar tjejer på att nån är elak mot dom? ni är ju känsliga? kan man inte vara "tuff" på nåt annat sätt? ni säger alltid att alla män e svin när ni e sura och ni hatar killar etc men sluta välj dessa elaka typer då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

men varför? vad tjänar tjejer på att nån är elak mot dom? ni är ju känsliga? kan man inte vara "tuff" på nåt annat sätt? ni säger alltid att alla män e svin när ni e sura och ni hatar killar etc men sluta välj dessa elaka typer då. 

tjejer kan oxo vara elaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de känsliga jag mött försöker alltid visa sig 10 ggr tuffare än de tuffa *fördom*

men finns undantag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: vad tjänar tjejer på att nån är elak mot dom? ni är ju känsliga?

men vad är det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men vad är det här

chilla, han är fortfarande långt efter dig i fördomsfullhetsligan


   
SvaraCitera