Aviseringar
Rensa alla

Känslan när man blir ignorerad..


Ämnesstartare

Började snacka med en tjej för några veckor sen.. som verkade schysst vi snackade lite vardagligt, hon har kille så gick ba till en viss gräns.. ja vi hade ba allmänt kul.. jag har börjat fått riktigt stora känslor för henne men kan ju inte säga något, dessutom svarar hon inte när jag skriver längre va ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Johaness12345:
Började snacka med en tjej för några veckor sen.. som verkade schysst vi snackade lite vardagligt, hon har kille så gick ba till en viss gräns.. ja vi hade ba allmänt kul.. jag har börjat fått riktigt stora känslor för henne men kan ju inte säga något, dessutom svarar hon inte när jag skriver längre va ska jag göra?

Du ska ställa dig utanför hennes hus/lägenhet etc och spela en kärlekssång med en bergsprängare Blink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt känsla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget 


   
SvaraCitera

Abo! Kolla killen az! Du ska it skriva te henne för ofta skriv typ bah 2 ggr i månaden! Skapa lite problem me dig o ngn så du får stor bra rykte så hon
blir intresserad skapa fake konto o chatta me hennes kille kontot ska va tjej du ska haffa på hnm o skicka naken bilder från google


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorera tbx
tkr det är så oattraktivt med ngn som inte bryr sig om en, tappar alla känslor direkt och tänker inte ens på personen därefter
lär dig göra likadant


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Du ska ställa dig utanför hennes hus/lägenhet etc och spela en kärlekssång med en bergsprängare Blink 

say-anything-1040cs022412.jpg


   
SvaraCitera

Kathrinep: Abo! Kolla killen az! Du ska it skriva te henne för ofta skriv typ bah 2 ggr i månaden! Skapa lite problem me dig o ngn så du får stor bra rykte så hon
blir intresserad skapa fake konto o chatta me hennes kille kontot ska va tjej du ska haffa på hnm o skicka naken bilder från google

dagens inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenting. hon kontaktar dig om hon vill och annars inte. hon behöver ej vilja ha kontakt med dig bara för att du vill ha kontakt med henne. det är speciellt snubbar som resonerar såhär känner jag. som om ni har rätt till tjejen i fråga. usch.


   
SvaraCitera

Yani vaddå dagens inlägg lol


   
SvaraCitera