Aviseringar
Rensa alla

Känsligare på fötterna


Ämnesstartare

Simnudel:

Oj, förlåt mig. Det här var visst fel tråd.

XD eh

Tözen:

Jag har en nerv som går från ungefär mitten av fotsulan,när den kittlar till ibland utan anledning kittlar d i klitoris,ganska obehaglig kittling,men ändå,en direktkoppling mellan fittan och foten.

HAHA XD va coolt 😀 då vet din kille vad han ska stimulera [zzz]

Nachac:

Händerna använder man ju hela tiden och är troligtvis därför härdade. Huden under i hålfoten är väl väldigt tunn?

Jao, men det är ändå hela foten som e kittlig. T.o.m hälen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

HAHA XD va coolt 😀 då vet din kille vad han ska stimulera

1.d funkar inte så,blir bara nåt cp ryck ibland som gör så d känns.oftast ibehagligt,men ibland är d tändande[rolleyes]
2.om jag ändå hade nån[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

1.d funkar inte så,blir bara nåt cp ryck ibland som gör så d känns.oftast ibehagligt,men ibland är d tändande[rolleyes]
2.om jag ändå hade nån[n]

😀 va läskigt ^^ haha
aw, det kommer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jao, men det är ändå hela foten som e kittlig. T.o.m hälen..

Då är det nog så att det finns många nerver i fötterna, men att de är lite knasigt placerade. Händerna är ju också väldigt känsliga, men det måste de ju vara för att vi ska kunna använda dem effektivt.

På tal om det, hur kommer det sig att man har en så väldigt bra känsel på läpparna? Det måste väl vara enda stället man märker att man har ett hårstrå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

😀 va läskigt ^^ haha

lite obehagligt om d är public,känns lite som när man har kommit och fortsätter smeka klitoris,lite obehagligt men ändå skönt,men d är typ bara nån halv sekund d känns så[rolleyes]

ohYEA_:

aw, det kommer!

nej,tözen goes nunna[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

man är inte kittlig alls på händerna

jag är [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Då är det nog så att det finns många nerver i fötterna, men att de är lite knasigt placerade. Händerna är ju också väldigt känsliga, men det måste de ju vara för att vi ska kunna använda dem effektivt.

Jao, kan vara så.. Men då måste nerverna i händerna vara typ djupt in :s

Nachac:

På tal om det, hur kommer det sig att man har en så väldigt bra känsel på läpparna? Det måste väl vara enda stället man märker att man har ett hårstrå?

Jadu.. ögat är väl oxå kensly, och magen :s ja e fan känslig överallt, sux

Tözen:

lite obehagligt om d är public,känns lite som när man har kommit och fortsätter smeka klitoris,lite obehagligt men ändå skönt,men d är typ bara nån halv sekund d känns så[rolleyes]

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

går från ungefär mitten av fotsulan,när den kittlar till ibland utan anledning kittlar d i klitoris,

tror du skulle passa bra ihop med christian_dream[wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jao, kan vara så.. Men då måste nerverna i händerna vara typ djupt in :s

Eller sitta så organiserat att de bara gör sitt jobb.

ohYEA_:

Jadu.. ögat är väl oxå kensly, och magen :s ja e fan känslig överallt, sux

Men. ögat gills ju inte. Och du märker väl inte omm an lägger ett litet hårstrå på din mage? Eller om det bara ligger där.

ohYEA_:

ja e fan känslig överallt,

Oh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

tror du skulle passa bra ihop med christian_dream[wink]

MEN USCH![sad]d funka inte så sa jag ju,funkar inte att fittla,eller,ibland funkar d,men inte såååååå[sad]d kan bara kittla till en halv sekund om man träffar rätt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kan bara kittla till en halv sekund om man träffar rätt[sad]

christian_dream träffar alltid rätt[wink][wink] han är tränad vettö[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

christian_dream träffar alltid rätt han är tränad vettö

tjeft!jag sätter mig på dig och gnuggar ditt ansikte hårt med vantarna så du får ont![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

tjeft!

förlåt kunde inte hejda mig[sad]

Tözen:

jag sätter mig på dig och gnuggar ditt ansikte hårt med vantarna så du får ont![mad]

haha men tänk vad ren och len jag skulle bli efterråt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

haha men tänk vad ren och len jag skulle bli efterråt

skinnflådd![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

skinnflådd![mad]

neeh då skulle du få gnugga jättelänge[surprised] och då skulle du säkert hinna bli trött i armarna innan[blush]


   
SvaraCitera